سلام
دختری که قراره با هم ازدواج کنیم یکم بی حجابه ولی به خاطر من حاضر شده چادری بشه چون به قول خودش منو که دوس داره حاضره هر کاری بکنه
میگه حجابو قبول داره ولی  چادر رو دوس نداره اما به خاطر من کنار اومده و سرش بکنه
به نظرتون این من که یه خانواده مذهبی دارم ایشونم قبول کرده تقریبا همه چیزمونم به هم میخوره ولی ایا اینکه چادر رو دوس نداره مشکلی داره
یعنی میخوام بگم ایا مشکلی نیس که علاقه ای به چادر نداره با اینکه سرش میکنه؟؟
یعنی ایا باید حتما چادر هم دوس داشته باشه که من بتونم باهاش ازدواج کنم؟؟؟
تو را خدا زود جوابمو بدین خیلی ضروریه


پاسخ :

سلام
به شرطی که تصمیمش از روی احساس نبوده مشکلی نیست . منظورم اینه که بعد از ازدواج و زمانی که زندگی شما وارد روال عادی شد احتمال پشیمون شدنش هست .
چون چادر رو با خاطر حسی که الان به شما داره انتخاب کرده ، اگه بعدها این حس فعلی نسبت به شما رو از دست داد دلیلی برای حفظ چادرش وجود نداره .
مگر این که شما تلاش کنید به صورت منطقی و نه از روی اجبار ، به چادر اعتقاد قلبی پیدا کنه . در این صورت اگه بعد از ازدواج یه درگیری بین شما رخ داد که اگه نگیم حتما ، ولی 99.99 درصد احتمالا رخ میده ، یه دلیل محکم تری برای حفظ چادر که دغدغه ی شماست داشته باشه .
موفق باشید


بیشتر بخوانید ...

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

وقتی که برای اولین بار من و با چادر دیدن مسخره ام کردن

دو دغدغه ی ذهنی یه دختر چادری

چطور دوستم رو به چادر تشویق کنم؟

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

چادری ام و توی مدرسه مسخره میشم

نظرتون در مورد راه اندازی کمپین پنجشنبه های زهرایی چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)