سلام تان
من قبلاً هم چند باری از شما عزیزان راهنمایی خواستم و صحبت‌های شما خیلی بهم کمک کرده، لطفاً الآن هم منو راهنمایی کنید. 
من و همسرم خیلی همدیگه رو ت داریم و ان شاء الله تا چند ماه دیگه مستقل میشم. ما توی این مدت فقط دو سه شب تا صبح با هم بودیم که طی اون متوجه شدم همسرم به شدت خر و پف می کنن و من خیلی به این قضیه حساسم بطوریکه حاضرم جای خوابمو عوض کنم. می دونم کار اشتباهیه ولی واقعاً اذیت میشم. 
میشه اگه ی مشکل مشابه داشته بهم راهکار بده. دلم می خواد تا قبل عروسی مون مشکل حل بشه تا من با خیال راحت کنار همسرم بخوابم. 
در ضمن خواهش می‌کنم نگین که همسرت باید قبل از ازدواج بهت می‌گفت یا تو باید می‌پرسیدی و از این حرف‌ها. راستی ظاهراً پدر همسرم و عموهاشون هم این مشکلو دارن. یعنی ارثیه؟ 
ممنون

مرتبط:

به خاطر وسواس هم دنیام رو از دست دادم هم آخرتم رو

درمان وسواس شستشو ، طهارت و نجاست

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

من دچار وسواس فکری و کمال گرایی بیش از اندازه هستم

متاسفانه وسواس فکری دارم طوری که واقعا منو منزوی کرده

نسبت به همه چیز وسواس فکری گرفتم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم

فکر میکنم در مسائل مذهبی دچار وسواس هستم

تجربیات شما در مورد درمان وسواس با هیپنوتیزم

تکنیک هایی برای درمان وسواس فکری و جبری

در بعضی از مسائل شرعی وسواس دارم

دوستم بعد از اطلاع در مورد خودارضایی ، وسواس گرفته

وسواس فکری زیادی روی مرتب بودن ظاهرم دارم

وسواس نجاست، آرامش را از زندگیم گرفته

درمان وسواس فکری در طهارت و نجاست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)