سلام

یه سوال مهم دارم دلم میخواد فقط کسانی نظر بدن که واقعا اطلاع دارن یا تجربه دارن ، من مشکل وسواس دارم چندین سال دارو درمانی کردم تاثیر خاصی نداشت،

فقط یه مقدار کنترل میشد یعنی درمان نشدم ،الان دیگه خودمم میدونم که دارو درمانی چاره ساز نیست و وسواس من انقدر ریشه دوونده توی وجودم که کل ذهنم رو بیمار کرده ، من الان ذهنم بیماره و کلا به هم ریخته یعنی ذهنیت من و افکار من کاملا با یه آدم سالم و عادی فرق میکنه .

دید من نسبت به همه چیز کلا با دید دیگران متفاوته،من همه چیز رو کثیف و آلوده میبینم در صورتی که دیگران اصلا ممکنه به ذهنشون هم نرسه و خیلی راحت زندگی میکنن ،من میدونم باید اساسی و ریشه ای درمان بشم ، تو این سالها یه وقتایی مشاوره هم گرفتم ولی کامل ادامه ندادم .

حس میکنم مشاوره هم برای من فایده نداره چون خیلی مقاومت میکنم در برابر درمان ،حالا من مدتیه که تبلیغات راجع به هیپنوتیزم رو میبینم و میشنوم که میگن توی هیپنوتیزم چون روی ضمیر ناخودآگاه کار میشه و به ضمیر ناخودآگاه دستور داده میشه درمان خیلی خوب و نتیجه بخش هست.

البته نمیتونم صرفا به شنیده ها اکتفا کنم و اعتماد کنم یه جلسه رفتم پیش یه هیپنوتراپیست معروف و صدهزار تومن هم بابت یه جلسه پرداخت کردم و مشکلم رو مطرح کردم و ایشون یه تست هم روی من انجام دادن و من دیدم که ایشون توی همون چند لحظه با هیپنوتیزم چه کاری روی بدن من انجام دادن .

یعنی اصلا الکی نیست چون قبلش فکر میکردم غیر ممکنه،بعدش به محض اینکه پله های مطب رو اومدم پایین سردرد گرفتم و تا چند روز سردرد شدیدی داشتم خیلی شدید بود طوری که هر چی مسکن میخوردم خوب نمیشد ( البته من توی دوران پریودم این سردردهارو دارم اکثرا ) یادم نیست اون جلسه همزمان بود با اون دوران یا نه؟

بعدش رفتم یه سرچ کردم در مورد عوارضی که هیپنوتیزم میتونه داشته باشه و یه چیزایی خوندم که نگرانم کرد،از طرفی هم هزینه سنگین و راه دور ،با توجه به اینکه حداقل 14 جلسه باید برم و نمیدونم با این هزینه کردن و وقت گذاشتن و رفتن و اومدن آیا نتیجه ای حاصل میشه یا نه؟

حالا میخوام بدونم کسی هست اطلاع خاصی داشته باشه یا تجربه ای داشته باشه ؟ لطفا از روی تعصب جواب ندید یا اینکه ممکنه همینطوری یه چیزی شنیده باشید و بیاید بگید من شنیدم اینطوریه و ولش کن فایده نداره یا برعکسش،نظر علمی و تجربیات بدید ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)