سلام

وسواس ، موضوع ما وسواس فکری در مورد نجاست است.

من دوست دارم نظر بقیه رو بدونم تا به من کمک شود . چند ماه است درگیر وسواس فکری شده ام .  کدوم چیز نجس است کدوم پاک هست ؟

این چیز قبلا نجس شده است یا پاک ؟ قبلا فلان چیز یا نجس بوده یا نه و الان نجس هست پس تمام چیزهایی که بهش خورده هم نجس میپندارم.

وسواس فکری تمام ذهنم را درگیر کرده است و زندگیم را مختل کرده است. و خانواده ام را خسته کرده است. وسواس آرامش را از من و زندگیم گرفته است.

تو رو خدا من را راهنمایی کنید.

اذیتم


*مرتبط:

به خاطر وسواس هم دنیام رو از دست دادم هم آخرتم رو

درمان وسواس شستشو ، طهارت و نجاست

مبتلا به بیماری اختلال اضطراب، افسردگی و وسواس فکری هستم

نداشتن خواب راحت و داشتن وسواس های عجیب ذهنی

من دچار وسواس فکری و کمال گرایی بیش از اندازه هستم

متاسفانه وسواس فکری دارم طوری که واقعا منو منزوی کرده

نسبت به همه چیز وسواس فکری گرفتم

دختر ۲۰ ساله ای هستم که از وسواس فکری رنج میبرم

فکر میکنم در مسائل مذهبی دچار وسواس هستم

تجربیات شما در مورد درمان وسواس با هیپنوتیزم

تکنیک هایی برای درمان وسواس فکری و جبری

در بعضی از مسائل شرعی وسواس دارم

دوستم بعد از اطلاع در مورد خودارضایی ، وسواس گرفته

وسواس فکری زیادی روی مرتب بودن ظاهرم دارم

درمان وسواس فکری در طهارت و نجاست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)