سلام

دختری هستم که خیلی سوتی میدم ولی چون همیشه تو خانواده خودم سوتی میدادم زیاد ناراحت نمیشدم که کسی از اعضا خانوادم بم بخندن و از طرف دیگه سعی میکردم اطلاعاتمو در مورد همه چیز بالا ببرم تا رفتم دانشگاه و تو خوابگاه بازم اونجا سوتی میدم .

مثلا خواهرم یه انگشتر خریده بود گفت از برنج درست شده منم رفتم برا دوستام تعریف کردم که اجیم یه انگشتر گرفته با برنج درست شده هی اونام میگفتن مگه میشه؟

گفتم اره برا خودمم خیلی جالبه با برنج درست شده تا اینکه یه بار عکس انگشتره رو بهشون نشون دادم گفتن اهان منظورت فلز برنج بوده و کلی هم خندیدن.

و دیگه بعد از اون برنج صدام میکردن و هی دوستم میگه خوش به حال شوهرت بخدا مردا دیونه همچین زنایین ولی همیشه به نظرم همچین زنهایی سوژه دست شوهرشون میشه و زیاد روش حساب باز نمیکنن مخصوصا با این پیامایی که میبینم چطور همچین زنایی رو مسخره میکنن.

حالا سوالم اینه آقایون و خانمها حرف دوستم واقعا درسته ؟ چکار کنم من واقعا بعضی مسایل رو نمیدونم.


مرتبط:

دختر خنگی نیستم اما زیاد سوتی میدم

نمیدونم چرا جاهایی که نباید، سوتی میدم...

انقدر سوتی دادم که دیگه خسته شدم

من یه دخترم که خیلی سوتی میدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)