سلام دوستان خسته نباشید

من مشکلم اینه خیلی خنگ هستم اعتماد به نفسم پایینه ، خیلی سوتی میدم دیگه از خودم بدم میاد همش میگم چرا اصلا به دنیا اومدم .

یه چیزی که بقیه میگن سه ساعت طول میکشه تا نکتشو بگیرم مثلا چند روز پیش سر کار بلد نبودم زیاد با دستگاه کار کنم نمیدونم دست من بود خراب شد یا نه همکار بقلیم برگشت میگفت چرا فلان کارو کردی خیلی خنگیا !

منم جوابشو ندادم اصلا بلد نیستم اون لحظه چی باید بگم خیلی خنگم همیشه هم کارای سخت و مشکل میفته گردن من دیگه واقعا خسته شدم همیشه همینطورم حتی گاهی بلد نیستم یه کارو که خیلی راحت انجام میشه از سخت ترین راهش میرم و بقیه بهم میگن و واسه اینکه بازم خنگی بیرون نزنه میگم نه راحتم .

مهم نیس اعتماد که به نفسم ندارم البته که نبایدم داشته باشم گاهی میگم عیب نداره باز شروع میکنم یه کاری رو اما دوباره نا امید میشم تو هیچی موفق نبودم . دیگه واقعا به ته خط رسیدم گاهی به خودکشی هم فکر میکنم اما میدونم عرضه اون کارم ندارم و توش شکست میخورم عین بچه های خنگ تا یه چیزی بهم بگن خوشحال میشم یا سریع بعدش ناراحت میشم خیر سرم 20 سالمه .

گاهی متوجه شلختگی سر و وضعم نمیشم موقع کار حتی سرکار که تا ظهر رفتم چند نفر برگشتن گفتن فلانی بهت گفته اون کارو بکنی مثلا منظورشون اینه ازت کار نکشن چون تازه واردی اما من خنگم با دل  و جون کاراشون رو میکنم چون بیکارم بازم ازم سو استفاده میکنن منم هیچی نمیگم.

ببخشید اومدم شمارم ناراحت کردم نمیدونم شاید شمام بگید چقد خنگه اومده اینارو اینجا بگه اما خیلی دلم پر بود پیش هیچکسم حرف نمیزنم. فقط اینجا اومدم که کسی نشناسه منو.

فقط برام دعا کنید بتونم کارام و ردیف کنم  که در اینده بتونم خودم تنهایی زندگیمو جمع کنم من واقعا عرضه هیچ کاری رو ندارم میترسم همین کارمم از دست بدم. واسه خنگ بازیام . انقدم سوتی میدم دیگه خسته شدم .


مرتبط:

دختر خنگی نیستم اما زیاد سوتی میدم

دختری هستم که خیلی سوتی میدم

نمیدونم چرا جاهایی که نباید، سوتی میدم...

من یه دخترم که خیلی سوتی میدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)