سلام

دوستان من یه دختر هستم. بیست و چهار ساله... یه مشکلی دارم... اینکه خیلی سوتی میدم. چند موردشو بگم.

مثلا چند وقت پیش یه شرکتی کار داشتم. به محص ورود رفتم سمت میز منشی. کیف ام نگو خورده به قندون. نفهمیدم کی قندرون افتاد شکست و همه توجه ها به سمت من جلب شد. یا یه جا ررفتم واسه مصاحبه... مصاحبه انجام شد. یه شرکت مطرح هم بود... با مدیر عامل صحبت کردم و ایشون از من خوش شون اومد. قرار شد از فرا برم . یه آموزش جزیی ببینم و مشغول شم.

از اتاق مدیر عمل اومدم بیرون اومدم برم سمت در خروجی.. یه در روبرو بود باز کردم..دیدم در دستشویی هست.مدیر عامل پشت سر من اومده بود بیرون. با کسی کار داشت. دید اون صحنه رو. . دوست داشتم زمین باز بشه برم توش.  دیگه سر اون کار هم نرفتم از خجالت...

یا ادرس بعصی جاهای شلوع و پر رفت و امد رو یادم نمیمونه... یا به بار رفته بودم جایی یادم رفت در دستشویی رو قفل کنم. همینطوری که نشسته بودم یکی باز کرد اومد تو....مردم ....

اینو بگم که من تو انجام کارهام خیلی فرز و زرنگ ام... کارهای شخصی.آشپزی و همه چی.از کسایی که یه کار رو لفت میدن خیلی بدم میاد. هر کاری رو تو خانواده بخوان فرز و سریع انجام بشه میسپرن به من. یعنی به هیچ عنوان آدم دست و ما چلفتی نیستم ولی نمیدونم چرا جاهایی که نباید. سوتی میدم...
تو رو خدا مسخره نکنید و نخندید. راهکار بدید. چی کار کنم که اینجوری نشه؟


مرتبط:

دختر خنگی نیستم اما زیاد سوتی میدم

دختری هستم که خیلی سوتی میدم

انقدر سوتی دادم که دیگه خسته شدم

من یه دخترم که خیلی سوتی میدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)