سلام

من میخوام بدون مقدمه یه موضوعی رو بگم، بدون اینکه هیچ نامی یا نشانی از خودم بجا بذارم.
ببینین، همه میدونیم که طلسم و دعا و... وجود داره اما کسانی که واقعا این کارو بلدن هیچ وقت رو نمیکنن و کتمان میکنن، و کسانی که جار میزنن ما بلدیم اکثرا دروغگو و کلاهبردار هستند. ینی شاید 99/99% خالی ببندن و تنها 0.01% راست بگن.

اما من سوالم اینه که، ما از کجا بفهمیم که کسی مارو دعا یا طلسم کرده؟ اگر فهمیدیم چجوری طلسمشو باطل کنیم؟ در حالیکه کسی رو نمیشناسیم که اینکارو واقعا بلد باشه. ببینین هر چی تکنولوژی بیشتر پیشرفت میکنه، طلسم و... کمتر مورد قبول مردم واقع میشه. منم از منکرین این موضوع بودم. اما خواهر خودم اتفاقی براش افتاد که باورمون شد.

خواهر من دختر ...( بیان خصوصیات ظاهری ) هست، ژنتیکی مثله مادرمه، با معدل 19.90 نهایی و میانگین تراز 7500 رفت کنکور داد 7000 شد رتبش، دو سال موند پشت کنکور بازم همین جور. رسید به سن ازدواج و براش هیچ خواستگاری نمیومد همه تعجب کرده بودیم دختری که چادریه اینقدر خوشگله هیچ خواستگاری نداشته باشه، آخرش چی شد بماند، اما فهمیدیم طلسم شده، با هر زحمتی که شده باطلش کردیم، دقیقا سال بعدش در سن 23 سالگی پزشکی قبول شد، همون سال خواستگارا صف کشیدن دمه خونمون.

توی اقوام متاسفانه کسانی داریم که به این کار مهارت دارن و من به شخصه بیش از 10 مورد دیدم تا بالاخره باورم شده همچین چیزی هست. اما سوال! پس خدا این وسط چیکاره هست؟

خواهر من 1 سال برا کنکور روزی 12 ساعت درس بخونه و توکلش محکم باشه و نماز و روزه و همه عباداتش و حجاب و ایمان و... به جا باشه اون وقت فردی بیاد به راحتی طلسم کنه؟ پس خدا چی؟ میدونم خدا عاجز نیست و میتونه بر هر چیزی احاطه پیدا کنه اما این عدالته؟
اما من نمیتونم درک کنم که خدا چرا هیچ حرکتی در این زمینه نمیکنه. من پارسال کنکور دادم. متاسفانه نتونستم قبول شم. همه چیزو بلد بودم اما همینکه رفتم سره جلسه انگار مغزمو توی خونه جا گذاشته بودم، نمیدونم حرفمو باور میکنین یا نه، اما بازم نیازه برم پیش اون آقای طلسم شکن، اما نرفتم.

خانوادم اصرار کردن بریم پیش اون اما من همش اون حدیث معروف که حتی توی کتاب کتاب دینی دبیرستان هست رو بهشون میگم:
(( خداوند: هر بنده ای از بندگانم بجای پناه بردن به دیگری با نیت خالص به من پناه آورد از کارش چاره جویی میکنم، گرچه آسمان ها و زمین و هر آنچه در آنهاست علیه او توطئه کنند ))
اینم بگم فقط یکی دوتا اتفاق نیست بگم شانسی بوده، اینقدر زیاد افتاده این اتفاقا من یقین پیدا کردم که وجود داره.
الانم دارم اینجا صحبت میکنم به این دلیل نیست که به عدالت خدا شک کردم، به این دلیل نیست که من به قدرت و تدبیر خدا شک کردم. خیر! اصلا اینطور نیست، اما فقط میخوام نظرات شما رو بدونم، آخه یه انسان کلی برای زندگیش زحمت بکشه بعد کس دیگری به راحتی بیاد زندگیشو نابود کنه؟ خدا چرا اجازه میده واسه اینکار؟

پس پناه بردن به خدا چی؟ من تا آخرین لحظه زندگیم پیش هیچ طلسم شکنی نمیرم، حتی اگه قدرت حضرت عیسی مسیح علیه السلام رو داشته باشه که بتونه مرده ها رو زنده کنه، چون معتقدم خدایی وجود داره که از همه چیز و همه کس قدرتمند تره. اما حرف حساب من اینه که چرا عده ای به راحتی طلسم میکنن و زندگیه کسی رو خراب میکنن و اون شخص بدبخت با وجود توکل به خدا و پناه به اون بازم آسیب میبینه؟
شاید بعضی قسمت های حرفام در تضاد با هم باشن، ولی خواهشا اگر کسی توضیحی داره بگه.

ممنون


مرتبط:

مشکل روحی با علت نامعلوم

این دعا و طلسم ها راسته

چرا خدا اجازه میده دیگران ما رو طلسم کنن؟

آیا پدیده جن زدگی راسته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)