سلام خدمت بزرگواران حاضر در سایت
همسرم دچار افسردگی شده که متاسفانه خیلی اذیت کننده است هم برای من و هم برای خودشون .
حدود 2 سالی هست که عقد کردم منتهی تو این مدت بر خلاف اون چه که فکرش و میکردم مشاجره بین من و همسرم زیاده ...
من تو زندگی تا به امروز اعتقادم همیشه به احترام به والدین بوده با خواهرمم رابطه نزدیکی دارم ولی همین قضیه موجب درگیری بین من و همسرمه ...
من خیلی همسرم رو دوست دارم و تا جایی که میتونم به خانومم ابراز محبت می کنم ولی خانومم میگه خیلی به خانواده ات وابسته ای و از این قضیه ناراحته تا جایی که حس میکنم دیگه از مادر و خواهرم زده شده و اصلا تو این مدت خیلی کمتر میاد به خونه ما ...
علی رغم همه تلاش هایی که کردم که بگم دوسش دارم ولی میگه که تو منو دوست نداری و خیلی وابسته خانوادت هستی و ...
اگر بزرگواری راه حلی داره که بتونم خانوممو از افسردگی بعد از ازدواج خارج کنم ممنون میشم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) درمان افسردگی (۳۴ مطلب مشابه)