چند سالی میشه که واقعا نمیدونم به چی علاقه دارم و نمیدونم که تویه چه کاری استعداد دارم . تقریبا از 18 سالگی اینطوری شدم . یعنی دقیقا از شروع مسیر انتخاب شغل و کسب و کار زندگیم .
نتونستم ادمه تحصیل بدم و تا دیپلم بیشتر نخوندم .ناچار شدم سمت کارهای گوناگون آزاد برم و چون سرمایه کافی نداشتم نتونستم زیاد دوام بیارم .الان هم یکساله که بیکارم و چیزی که بیشتر از بیکاری آزارم میده اینه که نمیدونم چیکار کنم و دنباله چه کاری برم .شغلهای مختلفی رو توش تخصص دارم البته به اندازه 50 درصد .
البته به شغلهایی مانند:
تولیدی و خدماتی و تاسیس آشپزخونه و فست فود خیلی علاقه دارم . اما سرمایه ای برای تاسیس و راه اندازی انها ندارم .
شاید بگین خب برم یه جایی کارگری کنم تا سرمایه مناسب بدست بیارم . درست . اما من 33 سالمه و باحقوق حدود600 هزار تومن کارگری من چند سال دیگه به ارزوهام ممکنه برسم؟
میدونم که هیچکسی ره صدساله رو یه شبه نرفته .منم نمیتونم برم .اما واقعا با این بی پولی و این بی علاقگی و بی هدفی که ناشی از همون بی پولیی ( در من ) شده چیکار کنم؟

از همه خواهش میکنم منو راهنمایی کنین .
ممنونم و با تشکر .


مرتبط :

گیجی، تمرکز پایین و عدم آینده نگری اعتماد به نفسم رو پایین آورده

گیج شدم، این راهی که قراره برم درسته ؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

بدجوری در ادامه تحصیل و انتخاب شغل سردرگم هستم

در مورد برگشت تمرکزم به حالت عادی راهنماییم کنین



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)