سلام

من ٧ سال خودارضایی میکردم و حافظه ام ضعیف شده بود، تمرکزم کم شده بود و... الان نزدیکه ٢ ماهه که ترک کردم ولی به خاطر فشار جنسی تمرکزم از قبل هم کمتر شده .

من ٣ ماه دیکه کنکور دارم واسه همین تمرکز واسم اهمیت زیادی داره.میشه راهنماییم کنین؟ اخه اینکه هر بار فشار جنسی زیاد میشه راه برم، نماز بخونم، دعا بخونم و... وقتم هدر میره که من الان اصلا وقتی ندارم واسه این کارا.

در ضمن اینکه میکن خودتو مشغول یه کار دیکه بکن ،من کلا مشغول درسم پس این راه حل واسه دور شدن از این مرض لعنتی جواب نمیده.

ممنون میشم در مورد برکشت تمرکزم به حالت عادی راهنماییم کنین .


مرتبط :

گیجی، تمرکز پایین و عدم آینده نگری اعتماد به نفسم رو پایین آورده

گیج شدم، این راهی که قراره برم درسته ؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

بدجوری در ادامه تحصیل و انتخاب شغل سردرگم هستم

از این شاخه به اون شاخه میپرم و هدفم رو گم کردم

مرتبط با عوارض خودارضایی:

اثرات خودارضایی روی چهره

با توجه به آسیب های خودارضایی میتونم زن آینده ام رو تامین کنم ؟

آیا امکانش هست عوارض خودارضایی از بین بره و دوباره سالم بشم ؟

چه کار کنم از شر عوارض خودارضایی خلاص شم ؟

جبران عوارض 6 سال خودارضایی

چقدر طول میکشه که عوارض خودارضایی از بین بره؟

بررسی علمی مضرات خودارضایی

خودارضایی باعث شده چشمم به شدت ناپاک بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)