سلام به همه بر و بچه های خانواده برتری

من بدجوری سردرگم هستم . بنا به دلایلی که قبلا گفتم و فعلا حوصلم نمیکشه تایپ کنم چون طولانیه . الان 22 سالمه و دیپلم تجربی و کارت پایان خدمتم دارم. بنده در یکی از شهرستان های استان کردستان هستم و چون مدت زیادی از درس دورم خیلی سختمه درس خوندن و کلا با شیمی و ریاضی و فیزیک مشکل دارم. اما به زبان انگلیسی به شدت علاقه دارم .

الان فقط در همدان و سنندج آموزش زبان انگلیسی هست و در شهرستان ما که نزدیک همدانم هست این رشته نیست. الان موندم چکار کنم، برم همدان یا نه ، دوست ندارم بی سواد باشم، دوست دارم حداقل لیسانس یا فوق داشته باشم ، تفننی نمیخوام بخونم ، فقط میخوام چیزی که دوستش دارم بخونم چون تهش همش بیکاریه.

الان من پدرم با این ور و اون ور و فروش ماشین میتونیم 150 میلیون جور کنیم، میخوام بزنم تو کار دامداری پرورش گوسفند . الان من چکار کنم برم همدان و بی خیال شغل بشم یا اینکه یه رشته مثل حسابداری یا مدیریت یا هر چی تو آزاد شهرستان خودمون بخونم و در کنارش دامداری کنم ،چون روستامون نزدیک شهرستانمونه. وجهه دامداری چطوره ؟ حس میکنم وجهه خوبی نداره، اما پول خوبی توش هست ، به خدا سردرگمم چکار کنم .

خواهش میکنم راهنماییم کنید.


مرتبط :

گیجی، تمرکز پایین و عدم آینده نگری اعتماد به نفسم رو پایین آورده

گیج شدم، این راهی که قراره برم درسته ؟

احساس سردرگمی میکنم و نمیدونم به کجا دارم میرم؟

خیلی سردرگمم ،همه درها روم بسته شده

معرفی روانشناس در خصوص سردرگمی در زندگی و اعتماد بنفس

سردرگمی و بی هدفی باعث شده بی انگیزه بشم

در مورد برگشت تمرکزم به حالت عادی راهنماییم کنین

از این شاخه به اون شاخه میپرم و هدفم رو گم کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)