سلام

من یه همسن و یه همدم ندارم تا مشکلم رو بهش بگم خواهرم که خیلی کوچیکه و برادرم همین طور. بچه ها حتما اسم فیلمهای مستهجن به گوشتون خورده من از پانزده سالگی تا به امروز که 22 سالمه معتاد این فیلمهای لعنتی شدم یکی دو ماه ترک میکنم و باز هم نمیتونم خودم رو نگهدارم .

بعد از دیدن این فیلم و ... شدن دیگه از خودم بدم میام الان از کامپیوترم همش رو حذف کردم ولی میدونم باز هم میرم سراغشون . این فیلمها درس و اینده ی من رو هم نابود کرد پاشنه ی اشیل زندگیم شد درسم اونقدر خوب بود که دوستام بهم میگفتن دوتا مغز داری الان اصلا نیم تا هم مغز ندارم .

تو رو خدا بچه ها به عنوان برادر و خواهر ازتون میخوام منو از این گرداب خلاصم کنید دیگه به خدا خسته شدم یکی دو بار می خواستم خود کشی کنم ولی نتونستم . خواهش میکنم ازتون التماس میکنم که کمکم کنید. از پدر و مادرم هم خجالت میکشم این موضوع رو بهشون مطرح کنم.


مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)