سلام

میشه به این سوالم جواب بدین.

من دختری 18 ساله هستم که دو برادر دارم و رابطه خوبی با هم داریم از طرفی رابطه صمیمی با مادرم ندارم و از بچگی رفتارم مثل برادرام شده.

البته نمیگم از لباس ها و کارهای دخترونه خوشم نمیاد نه . به طور غریزی نمیتونم دخترونه رفتار کنم. مثل پسرا خیلی قاطع و محکم هستم و به سختی احساساتی میشم.

کمی هم بی رحم هستم از بچه ها هم خوشم نمیاد. کلا رفتارم پسرونه شده و ظرافت و ناز و... تو کارم نیست یعنی نمیتونم.

همیشه تو جمع های خانوادگی به جای اینکه کنار خانوما بشینم بیشتر توجهم به بحث های آقایون بود و یه جورایی حرف زدن در مورد فلان لباس و مدل مو و ... کلا دغدغه های خانوما از نظرم کسل کننده هست .

البته برادرام خیلی سعی میکنن  منو جمع های خودشون راه ندن و بهم بی توجه باشن ولی... خوشحال میشم دختر خانوما راهنماییم کنن که چیکار باید بکنم با توجه به اینکه در آستانه ازدواجم.


مرتبط:

صفحه درد ودل های دخترونه

دختر باش یعنی چه؟

خیلی از دوستام میگن درشتی، دخترونه نیستی

چطوری دخترونه لباس بپوشم نه زنونه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)