با سلام ...

دختری 22 ساله هستم ، با قد 174 ( با کفش ) و یه مقداری درشت هیکل ( 67 کیلوام ) . حقیقتا خیلی ظریف مریف نیستم ، پوستمم سبزه س ولی خب به گفته ی بقیه ،خوشگلم . هیشکی تا حالا بهم نگفته چاق، اما استخون بندی درشتی دارم ... ، تقریبا از همه ی دوستام ،حتی از هم قدام درشت ترم . اما خیلی از دوستام میگن درشتی، دخترونه نیستی و ... ! بهم میگن خوشتیپی ( هیکل زنانه ای دارم، ولی یه مقدار شونه های پهنه، ولی سایز لباسم همون 40 ه ) .

ولی خودم گاهی خیلی حس انزجار دارم از خودم ، دوس دارم نظرتونو بدونم ، خدایی حمل بر فخر فروشی ام نباشه ، دختر بدی نیستم ، اخلاقم خیلی آنچنانی نیست ، ولی بدم نیستم زیاد ، هستن کسایی که خیلی ام دوسم دارن! . ولی خب ، بازم حس خوبی به خودم ندارم  .

میشه بپرسم از آقایون ، تو ازدواج با یکی مثل من چه مشکلاتی وجود داره؟ متاسفانه جمعیت پسرای قد بلند واسه منم خیلی کمه! یعنی هر کی رو نگاه میکنم نهایتا 1 وجب از من بلندتره  اصلا حس خوبی ندارم! بگین چه کنم؟

هستن دخترایی هم سبک من باشن ؟ مزدوج شده باشن ؟ میشه یکم از مشکلاتش بگن ... ؟ مچکرم ، (ناراحتم نمیشم)


مرتبط:

صفحه درد ودل های دخترونه

دختر باش یعنی چه؟

می خوام ازدواج کنم در حالی که نمی تونم دخترونه رفتار کنم

چطوری دخترونه لباس بپوشم نه زنونه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)