سلام  

من الان 43 سالمه .شوهرم 50 سالشه . رفتم آزمایش دادم دیدم مثبته ، یعنی حاملم .

ناخوسته بوده ، اهل سقط هم نیستم 2 تا پسر دارم یکی 4 ماهه عروسی کرده یکی 21 سالشه . دارم دیوانه میشم . از پسرام خجلات  میکشم .چه جور بگم به مردم ؟ چی بگم ؟ مردم چی میگن ؟   کمکم کنید شوهرم میگه به مردم چه ربطی داره ؟ فقط به فکر سالمی بچه باش لطف خدا بوده .


---------------------------

22 / 6 / 94 :

سلام
با دعای خیر شما دوستان و عنایت پروردگار بچم  سالم بدنیا امد هر وقت کم میاوردم و نا امید میشدم یه سری میزدم به پستی که گذاشته بودم و کامنت ها رو میخوندم و امیدوار میشدم خواستم با گذاشتن این پست تشکر کنم از دوستان خانواده برتر که با گذاشتن کامنت مرا امیدوار کردند 

حدود 130 تا کامنت بود  حدود 125 نظر داده بودند بچه رو نگه دارم خیلی امید وارم کردند خدا شکر پسر سومم سالم بدنیا امد و کار احمقانه ای انجام ندادم .

در طول بارداریم شوهرم همچون کوه پشتم ایستاد با امدن یک عضو جدید گرمی خاصی تو زندگیمان ایجاد شده احساس جوانی میکنم خدایا شکرت شکر شکر


مرتبط:

دانشجو هستم و ناخواسته باردار شدم

هیچ حسی به جنینی که تو وجودمه ندارم

ناخواسته باردار شدم، نکنه بچم سالم نباشه؟

یه هفته هست که فهمیدم ناخواسته باردارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)