با سلام دوستان خیلی نیاز به کمکتون دارم لطفا کمکم کنید،

یک هفته ست متوجه شدم ناخواسته باردار شدم به هیچ عنوان آمادگی مادر شدن رو ندارم ( نه روحی و نه شرایط زندگی) تو این چند روز کارم فقط گریه ست، هیچ حسی به جنینی که تو وجودمه ندارم بدترین روزای زندگیم رو دارم تجربه میکنم همیشه به باردار شدن و مادر شدن با عشق فکر کردم .

اما الان با این شرایط هیچ حسی ندارم ترسم از اینه که با این احساس نتونم مادر خوبی باشم  از اینکه بچه ای رو به دنیا بیارم که نتونم اون طور که باید بهش برسم و احساس خرجش کنم وحشت دارم، اینکه همیشه حتی با فکر کردن به بچه دار شدن کلی ذوق میکردم اما الان با وجود جنین تو وجودم حتی یه ذره ام خوشحال نیستم و برعکس ناراحت هستم دچار شوک کرده من رو ، لطفا دوستانی که تجربه مشابه داشتن راهنمایی کنند.

مرتبط:

دانشجو هستم و ناخواسته باردار شدم

ناخواسته باردار شدم، نکنه بچم سالم نباشه؟

در 43 سالگی به طور ناخواسته باردار شدم

یه هفته هست که فهمیدم ناخواسته باردارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)