سلام خسته نباشید!

من 20 سالمه و یک ساله ازدواج کردم و در حال حاضر دانشجو هستم. اینی که میخوام بگم شاید به نظر شما مسخره باشه. اما یه هفته هست روح و روان منو به هم ریخته. یه هفته هست که فهمیدم ناخواسته باردارم . دارم از غصه دق میکنم. اینا به کنار تازه ویار هم امونم رو بریده. مدام حالت تهوع . هنوز به شوهرم نگفتم.

میدونم بچه دوست داره اما از عکس العملش میترسم.ما اصلا قصدش رو نداشتیم حداقل تا پایان درس من.این مدت اینقدر فکر و خیال کردم.حتی به سرم زده سقطش کنم اما گناهه.من اصلا از زایمان میترسم...

 خواهرم که زودتر از من ازدواج کرده هنوز بچه نداره.چطوری روم بشه به بقیه بگم حاملم؟ میخوام تا وقتی شکم ندارم به کسی نگم. تو رو خدا راهنماییم کنید ... این روزا خیلی داغونم. همش گریه میکنم شوهرم بهم گیر میده که چته. اگه شما جای من بودین چیکار میکردین؟

مرتبط:

دانشجو هستم و ناخواسته باردار شدم

هیچ حسی به جنینی که تو وجودمه ندارم

ناخواسته باردار شدم، نکنه بچم سالم نباشه؟

در 43 سالگی به طور ناخواسته باردار شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)