یکسال پیش خواستگاری از اقوام دور داشتم که از هر جهت نظرم راجع بهشون مثبت بود. خودش و خانوادش و میزان تحصیلات و . . . .

خلاصه 98 درصد کاملا هم کفو بودیم ولی من اون زمان به دلیل درس و مشغله ذهنیم نیازمند زمان بیشتری برای شناخت ایشون بودم. ولی پدر و مادرم که خیلی هم موافق بودند نظرشون این بود که درست نیست زیاد منتظرشون بگذاریم و اینطوری بگی نه بهتره!!!

من واقعا شرایط روحی و فکری مساعدی نداشتم و با اینکه ایشون رو از هر نظر قبول داشتم نتونستم حرفم رو حتی راحت به خانوادم بگم. در آخر مادرم باهاشون تماس گرفت و گفت که جواب منفیه.

دیگه واقعا کاری از دستم بر نمیومد فقط فکرم به تنها چیزی که رسید این بود که به محل کارش برم و آنجا با خودش حرف بزنم. ایشون کارمند هستند. به بانک محل کارشان رفتم ولی هرچی تلاش کردم روم نشد که باهاش حرف بزنم. اینم بگم که تو دلم میدونم هنوز هم بفکرمه و به همین خاطر بعد از اولین جایی که خونه ما بود و به خواستگاریم اومد جای دیگه ای نرفته. تقریبا 6 ماه بعدش باهاش تماس گرفتم تا یعنی به بانک زنگ زدم و ازش خواستم بیاد جایی تا همو ببینیم و حرف بزنیم قبول کرد و خیلی هم خوشحال شد و استقبال کرد و حتی صدامو از پشت تلفن شناخت!! انگار منتظر بود. 

ولی زمان تعیین شده نیومد و گفت که براش کاری پیش اومده. راستش من ناراحت شدم اما تا حدودی هم حقو به اون دادم. حالا میخواستم بدونم به نظر شما دوباره امکان آمدنش هست؟ و اینکه چکار میتونم بکنم که دوباره بیان؟ و اینم بگم که من 26 ساله و علیرضا 32 ساله هستیم و خیلی دوست دارم طوری بشه که دوباره بیان.

در ضمن جالب اینجاست که من خدا رو شکر خواستگار زیاد دارم ولی از 17.18 سالگی تا الان دلم با هیچ کس راضی نمیشد و بیشتر خواستگارام هم حتی بعد از شنیدن جواب منفی چندین بار دیگر هم اصرار میکنند و تماس میگیرند و در مواردی هم از خودم در موقعیت مناسب سوال میکنند ولی علی رو که نظرم راجع بهش مثبت بود اصلا نه اصراری شد و نه دوباره تماس گرفتنی و نه حتی کسی از خانوادشون از من نپرسید. واقعا چرا؟

همین الان دعا میکنم  و از خدا میخوام هر کی حال منو داره به خواستش برسه.آمین.


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

دوست دارم که اون خواستگارم دوباره بیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) برگرداندن خواستگار (۴۴ مطلب مشابه)