سلام

خانومی 24 ساله ام که یکساله ازدواج کردیم. من همسرمو خییییلی دوست دارم و مشکلم از همین دوست داشتنه. مشکل من اینه که جای من و همسرم کاملا با هم عوض شده و این نتیجه رفتار اشتباه من تو این دو ساله. (یک سال نامزدی و یکسال بعد ازدواج). همیشه میگن زن نازه و مرد نیاز. همیشه‌ مردها هستن که بیشتر ابراز محبت و علاقه میکنن. همیشه مردا هستن که پیشقدم میشن اما واسه ما برعکسه.

خودم میدونم علتش چیه. من قبل از ازدواجم با هیچکس نبودم و همه محبت و علاقه مو برای همسرم نگه داشتم و از وقتی عقد کردیم تا الان همه رو نثار همسرم کردم. الان که فکر میکنم با خودم میگم حتما من عقده ای بودم که وقتی یه پسر وارد زندگیم شد اینطوری جوگیر شدم٬ که اینطوری تمام روح و قلبمو گذاشتم کف دستمو تقدیمش کردم.

حالا همسرم طوری شده که خودش بهم هیچ محبتی نمیکنه همه محبتهاش جواب محبتهای منه مثلا باید بوسش کنم تا اونم بوسم کنه. من میگم دوست دارم اونم تو جوابم میگه منم دوست دارم اما اگه نگم اون بهم اصلا نمیگه. شبا که دیگه هیچی٬ همیشه پشتش به منه و من خودم بغلش میکنم و خیلی مثالای دیگه... وقتی فکر میکنم می بینم این بنده خدا تقصیری نداره. مشکل از منه٬ من از اول نامزدیمون هیچوقت بهش مهلت ندادم دوست داشتن و محبت کردنو یاد بگیره٬ بهش فرصت ندادم ابراز علاقه و درخواست رو یاد بگیره چون همیشه نخواسته هم در اختیارش بودم. از همون اواسط نامزدی اینو فهمیدم که جامون عوض شده اما کاری از دستم بر نیومد.

چند بار وقت خواب بغلش نکردم که اون بغلم کنه اما مثل همیشه پشتشو کرد و خوابید. به دو سال گذشته کار ندارم٬ اونا دیگه گذشته اما الان به شدت به این مساله حساس شدم. فکر میکنم اون دوسم نداره خب منم آدمم دلم میخواد بهم ابراز علاقه شه. دلم میخواد اون واسه بوسیدن پیش قدم شه. دلم میخواد اون بغلم کنه الانم شبا بغلش میکنم اما بی اختیار بغض میکنم و اشکم سرازیر میشه.

چیکار کنم که جامون عوض شه؟ اشکال از منه نه؟ منم میخوام شوهرم دوسم داشته باشه. کمکم کنین  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)