من الان 23 سالمه دانشچوی فوق لیسانس مهندسی هستم سر یک موضوعی الان با مامانم درگیرم اونم اینکه میخوام ابروهامو و صورتمو برا اولین بار بردارم ولی مامانم میگه که نه اگه چهره ت معصومانه تر باشه بهتره و اینا.خودم از چهره م خسته شدم دلم تنوع میخواد.میخواستم از اقایون بپرسم واقعا یه همچین مسیله ای براشون مهمه؟؟لطفا جوابم رو بدید چون میخوام چند روز دیگه حتی بدون حضور مامانم این کار رو انجام بدم

پاسخ :
سلام
پیشنهاد می کنم این کار رو نکنید . به یک دلیل ساده . زیبایی ظاهری یکی از ملاک های انتخاب همسر در پسران هستش . برای بعضی از اونا در اولویت قرار داره و برای عاقل تر ها در اولویت های بعدی .

بر کسی پوشیده نیست که اگه کسی شما رو به خاطر زیبایی ظاهری انتخاب کرد انتظار داره همیشه به خودتون برسید و به این زمان زیادی از شما میگیره . حالا بگذریم از این که اگه دچار یه بیماری پوستی شدید چه اتفاقی خواهد افتاد .

ولی اگه سعی کنید زیبایی ظاهری خودتون رو در پس زیبایی های معنوی ، اخلاقی ، هنری و ... پنهان کنید کسی به سراغ شما میاد که اگه خدای نکرده به هر دلیلی زیبایی ظاهری خودتون رو از دست دادید چون ملاک انتخابش زیبایی ظاهری نبوده پس ااز علاقه ی اون به شما چیزی کم نمیشه .

اگه ابروها رو بردارید و صورت تون رو هم اصلاح کنید در زیباترین حالت خودتون قرار می گیرید . اگه کمی هم آرایش کنید پسران گروه اول رو جذب می کنید .

ولی اگه به همین صورت فعلی قانع باشید و ازدواج کنید با اولین اصلاح صورت به بالاترین حد از زیبایی ظاهری خودتون دست پیدا می کنید . حالا تصور کنید شوهرتون برای اولین بار شما رو با ابروی برداشته و صورت اصلاح شده  و بدون روسری و لباس خونگی ببینه ! عکس العملش چه خواهد بود ؟! ( بهتره اون موقع توان دویدن داشته باشید !!! ) 

اون شما رو به خاطر زیبایی های درونی انتخاب کرده حالا زیبایی ظاهری رو هم در شما می بینه !
موفق باشید


مرتبط:

آقایون، شما به دختر چادری که ابروهاشو برداشته میگین خرابه؟

چرا توی مدارس میگن دخترا نباید ابروهاشون رو بردارن؟

اصلاح نکردن ابرو میتونه برای یه پسر جزو ارزش ها باشه؟

اگر ابروهام رو اصلاح کنم موقعیت ازدواجم کم میشه؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)