سلام
من یه سوال در مورد اصلاح ابرو دارم
من 20 سالمه
مجردم
چادری و اصولا خیلی ساده هستم و معمولا آرایش نمیکنم مگر در حد یه پنکیک
چهره مم جوریه که سنم حدود 25 سال هم میخوره
ابروهام خیلی پر پشت نیست و پیوستگی داره و زیر ابروهام هم خیلی کم پشته ( جوری که تو عکس های کم کیفیت انگار ابرو برداشتم ) و اصلا تو چشم نیست
من تا حالا ابروهامو برنداشتم و خیلی اصرار دارم که تا موقع ازدواجم بهشون دست نزنم ینی کلا شخصیتم خیلی سنتیه و دوست دارم یه رسمایی رو همیشه حفظ کنم و تا اونجایی که بتونم دوست ندارم چیزای مدرن و جدید رو به زندگیم وارد کنم و از چیزای قدیمی بیشتر لذت میبرم ( مثلا حتی گوشیمم یه نوکیای سادست یا مثلا حتی فیسبوک هم عضو نیستم و همیشه هم از اخلاق دخترای قدیمی تو فیلما خوشم میومده و میگن که شبیه شون هم هستم ( البته بیشتر اخلاقی)
اینارو گفتم که بدونید شخصیتم چه مدلیه تا بهتر درکم کنین
من خیلی اهل آرایش و آراستگیم و همیشه دنبال اینم که چی رو با چی استفاده کنم بهتر میشه و همیشه از این نظر مورد تحسین بودم و همیشه برام دعا میکنن یکی مث خودت خوشتیپ گیرت بیاد!!! مامانمم خیلی خوشش میاد وقتی میبینه مورد تحسین واقع میشم و دوست داره من زیر ابروهامو بردارم ( که البته بنظرم برا همون حرف دیگران و اینکه بیشتر مورد تحسین باشم اینو میگه)
یکی دو بار پیشنهاد داد که این کارو بکنم اما من گفتم که دوست ندارم چون اگر بخوام اونجور که شما میگی بر دارم و صرفا مرتب کنم زیاد قیافم عوض نمیشه و فقط اون چیزی که من دوست داشتم از بین رفته پس یا نگهش دارم یا یه جوری بردارم که تغییری هم حاصل بشه و بهتر بشم که با اینم مخالفه میگه دیگه اونجوری هم نمیخوام( مخصوصا اینکه یه خواهر 25 ساله هم دارم که مجرده)
دوستمم مث خودمه و خونواده ی خیلی مذهبی ای هم داره یه بار که براش این قضیه رو گفتم بهم گفتش که پسرای مذهبی اینجوری بیشتر دوست دارن و بنظرم حرفش درست بود چون همیشه فک میکنم اگر خودمم جای همسرم باشم یه دختر اینجوری رو بیشتر میپسندم و دوست دارم همسرم هم اینو یه ارزش بدونه همچنین دوست دارم بعد از ازدواجم یه تغییر اساسی توی مدل و رنگ ابروهام بدم و بعدشم اونارو از نامحرم بپوشونم ولی اگر الان این تغییراتو بدم و بعد بخوام بپوشونم چون خونواده و فامیلام زیاد مذهبی نیستن مدام میخوان مسخرم کنن ولی اگر با کسی که میخوام ازدواج کرده باشم و این تغییراتو بدم دیگه کسی جرئت نمیکنه بهم چیزی بگه هم بخاطر حضور همسرم هم بخاطر اینکه میبینن واقعا اعتقاد داشتم که با کسی مث خودم ازدواج هم کردم و مجبورن احترام بذارن
من به هیچ عنوان تا زمان ازدواجم به ابروهام دست نمیزنم ولی حالا میخوام بدونم چند نفر هستن که با من موافقن ؟ آیا واقعا اصلاح نکردن ابرو میتونه برای یه پسر جزو ارزشها باشه؟( یعنی دوستم درست گفته واقعا؟) من تهرانی هستم و بنظرم تو این همه رنگ و لعاب مختلف این سادگیه خیلی قشنگ تره
نکته: لطفا آقا پسرهایی که نظر میذارن میزان پایبندی به اعتقادات رو هم تو نظرشون ذکر کنن (بگید مذهبی هستید یا نه؟)


مرتبط:

میخوام ابروهام رو برای اولین بار بردارم

آقایون، شما به دختر چادری که ابروهاشو برداشته میگین خرابه؟

چرا توی مدارس میگن دخترا نباید ابروهاشون رو بردارن؟

اگر ابروهام رو اصلاح کنم موقعیت ازدواجم کم میشه؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)