سلام

من پسری 23 ساله،دانشجوی ارشد در بهترین دانشگاه های تهران، یه مدتی هم هست که یه کار خوب پیدا کردم، اخیرا تصمیم گرفتم به یکی از دخترهای همکلاسی پیشنهاد ازدواج بدم ... اما مشکل کجاس؟

1) دختره یه 8 ماه از من بزرگتره، که البته اینم اضافه کنم که بنده هرچند سنم کمه ولی قیافتا بالا میزنم، که از طریق یه واسطی فهمیدم، براشون اونقدر مهم نیست

2)  اینه که یه کم قیافش جذاب نیست، ولی از حیث ایمان و اعتقاد و سبک زندگی فوق العاده است،طوری که اون فرد ایده آلمه.

3) یه کم خانواده ام هنوز برنامه ای برای متاهل کردن من ندارن، و با توجه به اینکه یه خواهر بزرگ تر از خودم و هنوز مجرده، من احساس میکنم خانواده ام اجازه ندن


سوال ها من:


سوال:اینکه سنش بالاس،در این مورد، خودم هم ی کم دو دلم،نمدونم فردا به مشکل میخورم یا نه؟

اینکه خواهر بزرگتر برام مشکل ایجاد میکنه یانه؟

موندم قیافه شون رو میتونم تحمل کنم یا نه،فردا دو روز دیگه به خوره تو ذوقم؟

.

.

خیلی خوشحال میشم نظر بدین!!منتظر نظراتون هستم

باتشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)