سلام.
دختری 23 ساله دانشجوی ترم آخر پرستاری،عاشق یکی از پرسنل بیمارستان شدم،هر وقت میبینمش ضربان قلبم میره بالا،به کسی چیزی نگفتم .
نمیدونم دوستم متوجه شده یا نه ،اما هر وقت می بینیمش بهم میگه آقای فلانی خیلی دوستت داره،چون یه جور خاص نگات میکنه،اما من هیچ وقت متوجه نگاه خاصش به خودم نشدم،چون هر وقت بهم نگا میکنه من سرم رو میندازم پایین ،آخه میترسم چشام رسوام کنه
اگه واقعا دوستم داره چرا بهم نمیگه؟ اگه دوسم نداره پس چرا یه ماه پیش وقتی تو بازار ،من و مامان بودم و منم اصلا متوجش نبودم اومد ویه احوال پرسی گرمی باهام کرد، طوری که بعد از رفتنش مامانم مشکوکانه ازم پرسید این کی بود منم چون غافل گیر شده بودم ،با دسپاچگی گفتم یکی از پرسنل بیمارستان،از اون روز هر وقت میخوام برم بیمارستان مامانم یه جوری نگام میکنه.
کارورزیام دو هفته دیگه تو این بیمارستان تموم میشه،و من دیگه نمی بینمش،آخه واسه کارم قراره برم یه بیمارستان دیگه که نزدیک خونمونه.
چطوری فراموشش کنم؟

الان کارم شده شب وروز گریه کردن .
دوستم هم همش به کنابه میگه ما که از اینجا بریم ،یه بنده خدای دیگه عشقش رو نمیبینه.

طوری که با این حرف دوستم اشکام یه طور غیر ارادی جاری شدن .منم بلند شدم رفتم دور از چشم بقیه کلی گریه کردم.وقتی هم استادمون چشمای قرمزم رو دید تعجب کرد وپرسید چی شده ،منم به دروغ گفتم سرم درد میکنه.
چطوری بهش فکر نکنم؟


مرتبط با انواع نگاه های پسران:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)