سلام امیدوارم حال دل تون خوب باشه

بنده یه دختر خانمی که سنم بین ۲۰ تا ۲۵، از نظر ظاهر متوسط از نظر اعتقاداتم نماز می خونم روزه می گیرم با حجابم، چادری هستم و از قضاوت دیگران و غیبت کردن به شدت متنفرم، ولی آدم خشک مذهبی نیستم.

از نظر دوستانم هم خوش اخلاق و مهربونم ولی عییب های اخلاقی هم دارم که سعی می کنم برطرف شون کنم چون دوستانم باهام صادق هستن میگن فلان اخلاقت خوب نیست منم سعی می کنم اون ویژگی بد خودم را برطرف کنم.

دانشجو هستم از نظر روابط اجتماعی هم متوسط هستم، خانواده ام هم خانواده خوبی هستند البته در روستا زندگی می کنم ولی هیچ خواستگاری ندارم فقط یک مورد که اعتیاد داشت و بیکار بود که هر دو ویژگیش خط قرمز من بود، من که برای دوستانم حکم‌ مشاور دارم الآن خودم خسته شدم از تنهایی از اینکه از سمت جنس مخالف خواسته نمی شم علتش نمی دونم چرا، البته از خداوند ناامید نشدم ولی وقتی خواهرم در مورد خواستگاراش صحبت می کنه متأسفانه حسودیم میشه از خانواده ام هم خجالت می کشم به خاطر نداشتن خواستگار.

یه بار بابام گفت دعا کن عروس شی من توقع زیادی از همسر آینده ام ندارم ولی اصلا کسی نمیاد که من راجع به توقعاتم باهاش صحبت کنم نمی دونم چی شد درد دل کردم یا سؤال.                      پیشاپیش ممنون بابت نظرات تون

 

مطالب مرتبط :

 

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم

میترسم که شاید قراره تا آخر عمر مجرد بمونم

میخوام ببینم چرا تا حالا حتی مورد قبول یه نفر هم نبودم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)