دیدن فیلم های خارجی که دارای صحنه های رمانتیک و گاها و صحنه دار هست آیا بعد ازدواج اشکال داره؟؟

من خیلی به سینما و فیلم علاقه دارم. یکی از تفریحاتم دیدن فیلمه. حالا یه سوال.

من دوست دارم گاهی با خانومم بشینیم کنار هم فیلم بینیم. ممکنه خانوم من بعد ازدواج از دیدن این فیلم ها ناراحت بشه؟ آیا ممکنه تاثیر بدی روی روابط زناشویی مون بگذاره؟

اگر ناراحت بشه دلیلش چیه؟ به نظرتون اگر کسی مخالف باشه یه جور خشک مقدسی محسوب میشه؟ مذهبیا با این قضیه مشکل دارن؟؟ از دوستان متاهل هم میخوام نظرشون رو بگن. همینطور مجردها

مرتبط:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)