با سلام 

از همه عزیزان عاجزانه خواهش میکنم به سوال من هم اگر پاسخی دارند بدن .

25 سال دارم . ارشد میخونم. دانشگاه خاطرخواه دختر خانمی 24 ساله شدم. اما با توجه به خودم پسری کم رو هستم. تا حالا موفق به ابراز علاقه خود به این خانم نشدم. اینم بگم که این دختر خانم هم دختر سنگین و باوقاری هست که این کار مرا سخت کرده..

دختر خانم ها و آقا پسرها لطفا داداش کوچکتر خود را راهنمایی کنید.

با تشکر


مرتبط :

لعنت به بی پولی و ترس از ابراز علاقه

چکار کنم که شجاعت ابراز علاقه نسبت به من را بدست بیاره؟

شرایط ازدواجم فراهم نیست، به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم؟

پشیمونم که بدون داشتن امکانات به همکلاسیم ابراز علاقه کردم

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه؟

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

چطور به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کنم؟

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون





برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)