من یک دختریم که کچلم!

یعنی کچل کامل نیستم ولی خیلی موهام کمه خیلی خیلی کمه

دارم از دست این کم مویی دیوونه میشم خیلی حساس شدم , وقتی می بیننم موهام خیلی کمه از ازدواج کردن بدم میاد دلم می خواد خودکشی کنم .

نمی دونم چی کار کنم هر موقع مقنعم عقب می ره کف کلم به صورت ضایعی پیدا میشه و همه نگاه می کنند به خاطر این کم موییم مجبورم جلوی محارمم هم روسری سرم کنم چون اونام بد نگاه می کنند تازه اگه یه نفر خیلی بی شعور باشه میاد و داغ دلم را تازه می کنه و جویای علت میشه و دکتر بهم معرفی می کنه و نسخه برام میپیچه...... و منم دلم بشدت میگیره :-(

حالا به نظرتون کسی حاضر میشه با منه کچل ازدواج کنه؟ لطفا نگید اگه دوست داشته باشه اصلا براش مهم نیست چون می دونم مهمه و خیلی ها به خاطره همین کم مویی من عقب کشیدند لطفا عاقلانه راهنماییم کنید


مرتبط:

نمیتونم خودم رو راضی کنم که با موی کم هم میشه خوشبخت بود

باید کم مو بودنم رو به خواستگارم بگم

واقعا میشه با دختری که داره کچل میشه زندگی کرد؟

دخترم و موهای جلوی سرم کم پشته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)