سلام

میخواستم یه راهنمایی از دوستان بگیرم اونم اینه که من موهای جلوی سرم خیلی کم پشته طوریکه پوست سرم مشخصه،البته اینم بگم که من قبلا موهای خیلی پرپشتی داشتم و در اثر یه سری عوامل ریزش کردن،چندین بار هم دکتر رفتم ولی به حالت اول برنگشتن ، با توجه به اینکه میخوام به یکی از خواستگارام جواب مثبت بدم میترسم خودش یا خانوادش بعدا منوبه خاطر کم پشتی موهام مسخره کنن، لطفا اگه راه حل تاثیر گذاری داریین بگین من بخاطر این مشکل افسردگی گرفتم

مرتبط:

نمیتونم خودم رو راضی کنم که با موی کم هم میشه خوشبخت بود

باید کم مو بودنم رو به خواستگارم بگم

کسی حاضر میشه با دختر کچل ازدواج کنه؟

واقعا میشه با دختری که داره کچل میشه زندگی کرد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)