با سلام و خسته نباشید

من دختری هستم حدود 23 که موهام به علت استرسی که تو دانشگاه و محیط خونمون داشتم کم شده و هر راه درمانی رو امتحان کردم ولی به نتیجه نرسیدم . عکس های قبل از دانشگاهم رو دارم که خیلی موهام خوب بود. الان دنبال دلسوزی یا راه چاره نیستم.

میدونم هر آدمی بالاخره یه عیبی داره و تو خواستگارام و کلا جامعه هم اینو دیدم که هیچ آدم بی نقصی وجود نداره .  من دختری هستم که  صاحب زیبایی زیادی هستم ولی فقط به خاطر موهام و ترس از اینکه بعدا خواهر شوهر یا مادر شوهر اذیتم نکنن ازدواج نمیکنم.

مخصوصا با این دخترای بدحجاب که اینقدر موهاشون رو رنگ میزنن و مدام جلو چشم هستن نمیدونم که امکان داره بعدا خواستگارم بهم خیانت کنه سر این مساله یا نه. راستش همیشه هم حجابم خوب بوده ولی اصلا نمیتونم خودم رو راضی کنم که با موی کم هم میشه خوشبخت بود.

دلم نمیخواد خواهر یا مادر پسر قبل از خواستگاری بیان موهام رو ببینن چون خیلی به شخصیتم بر میخوره دلم میخواد اول خوبیهام رو ببینن . آخه ریزش موی من به علت ارث نبوده فقط به خاطر استرس بوده . میدونم که پسر هم حق داره که دختری گیرش بیاد که موهاش پر پشت باشه به خاطر همین دیگه دلم نمیخواد ازدواج کنم. البته موهام خیلی هم زشت نیست فقط کم پشت شده .

خیلی گوشه گیر شدم احساس میکنم هر پسری که منو میبینه میپسنده فقط تا زمانی هست که حجاب دارم . اگه منو بدون روسری ببینه خوشش نمیاد. البته وقتی خواستگار میاد روسری رو عمدا عقب میکشم و مطمین هستم که مقداری از موهام رو دیدن و هر کی هم تاحالا اومده به خاطر زیبایی زیادی که دارم بازم اصرار کردن که بیان ولی دیگه من خودم رو قبول ندارم .

احساس میکنم نمیتونم با زنان دیگه رقابت کنم یا فکر میکنم شاید پسره حواسش نیست شاید اگه دقت کنه دلش نخواد با من ازدواج کنه. هر چقدر خانواده باهام صحبت میکنن و دلداری میدن نمیتونم اعتماد به نفسمو بدست بیارم . تو دانشگاه هم شنیدم که پشت سرم میگفتن که خیلی چهرش زیباست و کلی تعریف هم از قد و اندامم میشه ولی همش میگم کسی که موهام رو ندیده که کم شده اصلا نمیدونم چیکار کنم حتی وقتی یه زن معتاد که کنار خیابون  خوابیده رو میبینم میگم خدایا چرا این زنه این همه مو داره کلا هر زنی رو نگاه میکنم اول به موهاش نگاه میکنم. لطفا نظراتتون رو از رو صداقت بگید احتیاج به دلسوزی ندارم فقط دنبال این هستم که چطور اعتماد به نفسم رو بدست بیارم میدونم که خدا داره امتحانم میکنه لطفا کمکم کنید تا بیشتر ازین افسرده نشدم . منظورم فقط اعتماد به نفس در مقابل شوهر نیست در مقابل همه آدما دارم کم میارم .


مرتبط:

باید کم مو بودنم رو به خواستگارم بگم

کسی حاضر میشه با دختر کچل ازدواج کنه؟

واقعا میشه با دختری که داره کچل میشه زندگی کرد؟

دخترم و موهای جلوی سرم کم پشته



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)