سلام خدمت دوستان

سوالی ذهن منو به خودش مشغول کرده می خواستم نظرات دوستان رو بپرسم. 

پسری 26 ساله هستم. خب خودتون وضعیت اقتصاد و ازدواج رو در این کشور می دونید. من الآن یه پسری هستم که شاغلم ماهی 7 تومن هم درآمد دارم، کار آزاد هم دارم. خونه ندارم، فعلا ماشین هم ندارم. یعنی در کل فقط درآمدم هستش. من دو جا خواستگاری کردم هر دو جواب شون منفی بود صرفا به خاطر شرایط مالیم!

غیر مستقیم حرف شون این بود که نمی تونی دختر ما رو خوشبخت کنی. خودش هم که نه خونه داری نه ماشین نه حمایت والدین.

حالا سوال من از شما عزیزان اینه گیریم که من چند سال دیگه هم کار کنم و زندگیم رو بسازم اون وقت سنم شده 32 الی 33 سال.

من تو این سن چرا باید ازدواج کنم؟، خب این همه سال سرکوب بوده، از اون سن به بعد هم ازدواج رو می خوام چه کار؟، مخصوصاً سنم هم که داره میره بالا شخصیتم داره باثبات تر میشه و حس می کنم از این به بعد هم خیلی سخت بتونم با یه دختر زیر یه سقف کنار بیام.

چرا جامعه من، منو باید به طرف روابط آزاد در آینده سوق بده؟ خب من مطمئنم سنم بره بالا عمرا دیگه حال و حوصله زن و بچه رو ندارم و اتفاقا از همین حالا هم به فکر این هم برم عشق و حالم رو بکنم تا ازدواج. 

این چه وضعیتیه که دختران این کشور یا خانواده هاشون توقعاتی از من دارن که پدر اون دختر هم وقتی هم سن من بود شرایط مثل من داشت؟ بعدا هم دختران میان گله می کنن که چرا پسرها بیشتر دنبال دوستین تا ازدواج. یعنی مشخص نیست چرا؟، دوست دارم حرف های شما دوستان رو بشنوم

ممنون


پیشنهاد:

ای کاش وقتی ۲۴ ساله بودم ازدواج میکردم

قبول کنیم که اکثر ما پسرها در شرایط فعلی توانایی ازدواج کردن رو دیگه نداریم

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

مشکلات یک پسر در ایران

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد

دلم گرفته از اینکه هیچ چی نشدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)