سلام خدمت همه 

من یه جوون ۲۸ ساله ام که پیدا کردن همسر برام شده کابوس، خدا رو شکر نه معتادم نه عرق خور، نه ولگرد و عیاش، قیافه و هیکلمم نه اینکه خوشگل و خوشتیپ ‌باشم ولی خوب عادی ام، شغل ثابتی هم دارم (که دولتیه) یه ماشین عادی و برای مسکن هم طبقه پایین خونه پدرم هست، دنبال دختر ۲۰ ساله هم نیستم دختر دو سه سال ازم کوچیکتر تا یکی دو سال ازم بزرگ‌تر، خانواده م هم خوب و آرووم هستند به کار عروس و دامادشان کاری ندارن و دخالت نمی کنن.

امّا مشکلم اینه دنبال یه دختر متعهدم، تعهد برام همه چیزه حتی اگه دختری ویلچر نشین باشه ولی متعهد از خدامه باهاش ازدواج کنم، امّا چند تا اتفاق افتاد که باعث شد نسبت به ازدواج سرد و بدبین بشم.

نتیجه ش شد اینکه من دیگه نمی تونم به کسی اعتماد کنم، نمی دونم اصلاً دختر متعهد (در مورد پسرام صدق می کنه ولی خب من دنبال دخترام چون می خوام با اون ها زندگی کنم نه پسرها) پیدا میشه؟ اگه آره چه جوری؟ 

چند تا مورد رو آخر سر بگم؛

اول اینکه تو مسئله خیانت فرقی بین زن و مرد نیست، خائن یعنی لجن چه زن چه مرد

دوم، به خدا به قرآن به پیغمبر تا حالا حتی یه زن و دختر نامحرم رو حتی دستم بهشون نزدم چه برسه به ... پاکه پاکم

سوم هم اینکه خواهشا نگین تو پاک باش پاک نصیبت میشه و این حرف‌ها خیلی اوقات این‌طوری نیست، و یا همسر تو خوب تامین کن خیانت نمی کنه، کسی که بخواد خیانت کنه چه خوب ارضا شه چه نه کثافت کاریش رو می کنه مرد یا زن. 


مرتبط :

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)