سلام و عرض ادب

من پسری ۱۸ ساله هستم که امسال کنکور ریاضی دادم و چون خیلی براش برنامه ریزی و هدف گذاری نکردم رتبه م بسیار پایین شد، البته آرزو ها و اهدافی توی ذهنم بود که خیلی دوست داشتم بهشون برسم ولی به هر حال نرسیدم، این اهداف خیلی سخت و بزرگ بود، من در کل بچه درس خوان نیستم امّا اهدافی برای خودم تعیین کردم که مخصوص بچه درس خوان ها بود. خیلی هم غصه و حسرتش رو می خورم، ای کاش هیچ وقت به این اهداف فکر نمی‌کردم تا الآن حسرتش رو بخورم. 

الآن سه تا رشته دانشگاه آزاد قبول شدم که متأسفانه هیچ علاقه‌ای بهشون ندارم. بسیار سردرگم و ناامید شدم. ولی به هر حال مجبورم که توی یکی از این رشته ها رو تحصیل کنم. حالا میشه بهم کمک کنید چطوری اهداف و آرزوهای پیشینم و فراموش کنم؟!


مرتبط با مدیریت افکار مزاحم:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)