با سلام

من دختری هستم 25 ساله و لیسانس مدیریت ، متاسفانه از کودکی دچار وسواس فکری بودم و این مساله همواره مرا آزار میداد . افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهنم میشه ، افکاری شرم آور و احمقانه که اصلا روم نمیشه به کسی بگم و افکار وحشتناک .

مدام فکر میکنم که میخوام به کسی یا خودم یا عزیزترین افراد زندگیم آسیب بزنم و میترسم از این کار . من میدانم که نباید به کسی یا خودم آسیبی بزنم ولی خطور این افکار به ذهنم منو داغون کرده .

من پیش روانشناسم رفتم به خاطر این افکار مزاحم ولی هیچ فایده ای نداشت و تمایلی به مصرف قرص و دارو هم ندارم . چرا من مثل افراد عادی نیستم ؟ چرا این فکرها میاد تو سرم . اگر برای رهایی از این افکار سمج راهکاری دارین البته به غیر از مراجعه به روانشناس و روانپزشک، خواهش میکنم کمکم کنید؟ 

اصلا تو دور و برتون افرادی را دیدین که مثل من باشن ؟

با تشکر


مرتبط:

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)