سلام

دوستان عزیزم من قبلاً اینجا درباره ازدواجم و احساسم به خواستگارها سوال پرسیده بودم و از شما راهنمایی گرفته بودم.

الآن خدا رو شکر بالاخره بعد چند سال با موردی آشنا شدم که تونستیم با هم جلو بریم و خیلی خوشحالم از پیدا کردن چنین فردی که از جهات مختلف به هم نزدیکیم، الآن در مرحله آشنایی بیشتریم و طبیعتاً تو اون ایامی که آدم شوق و هیجانش برای رسیدن هی داره بالا میره...، امّا من از یه چیزی نگرانم و اگه بهش عمیق فکر کنم خیلی ناراحتم.

اون هم اینکه همه ش میگم این دوران که بگذره، دوره عقدمون هم که بگذره، یه ذره اول زندگی هم که بگذره این علاقه و شوق و میل کم میشه و تا حدودی برای هم تکراری میشیم، همه ش دارم به این فکر می‌کنم چه جوری میشه عشق رو برای کل زندگی استمرار داد؟ چه جوری باید زندگی کنم که همیشه این میل و خوشحالی از داشتن کسی توی وجود خودم و توی وجود همسرم باشه؟ 

می دونم که باید گذشت کردن رو بلد باشم، به خودم و سلامتی ام اهمیت بدم، اهل ابراز محبت به شیوه‌های مختلف باشم، مهربونی کنم، توی چالش های زندگی عاقلانه عمل کنم، صبر داشته باشم و سعی می‌کنم که همه اینها را توی خودم و زندگیم ایجاد و جاری کنم، ولی حس می‌کنم باز هم همه اینها برای یه عمر زندگی کمه، به نظر شما چه کار باید کرد؟، خصوصاً متاهل هایی که چند سال از ازدواج شون می گذره. 

یا کسانی که پدر و مادرشون هنوزم خیلی عاشق هم هستند و این توی رفتارشون بروز داره حتماً نظرشون رو بگن.


مرتبط با زندگی متاهلی:

ویژگی های همسرخوب از زبان متاهلین

متاهل ها آیا از ازدواج خود راضی هستید ؟

آقایون متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

متاهل ها ، یه کم در مورد زندگی واقعی بگید

نصایح آقایون متاهل به دختران مجرد

آقایون متاهل ، بعد چند سال زندگی از خانم تون چه انتظاراتی دارید ؟

خانمای متاهل ، ازدواج واقعا ارزشش رو داشت؟

درس هایی که از زندگی متاهلی نزدیکان تون گرفتید رو بگید

خانومای متاهل، میشه بعد از ازدواج اخلاق و رفتار مرد رو تغییر داد؟

تفاوت های مجردها و متاهلین از نظر معنوی

نصایح خانم های متاهل به دختران مجرد

نسبت به آدم های متاهل حسادت شدید دارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)