چقدر به جمله خدا برکت میده یا روزی رسان هست اعتقاد دارید؟ 

مثلاً برای هر کاری که با تو انجامش مردد هستیم یا ترس داریم عرف جامعه میگه از تو حرکت از خدا برکت. و خدا خودش کمک می‌کنه. مثلاً یک روحانی دهه شصتی به نام ... ازش مصاحبه ای تو روزنامه ... خواندم که خبرنگار ازش پرسید با این همه هزینه های زندگی نترسیدید که تو بزرگ کردن فرزندان دچار مشکل شوید؟ بعدش گفت من فقط به یک آیه قرآن باور و اعتقاد قلبی پیدا کردم. 

 «وَ مَا مِن دَابَّةٍ فی الأَرْضِ إِلا عَلی الله رِزْقُهَا؛ هیچ جنبنده‌ای در زمین نیست مگر این‌که روزی او بر خداست. و گفتم خدا حتماً روزی را میده. و این ... تو مصاحبه اش البته مربوط به سال ... گفت بدون محاسبه یارانه  فقط ماهی ۸۰۰ هزار تومن درآمد دارم و بعضی از ماه های سال هم تبلیغ میرم و کمی بیشتر میشه. 

تازه این روحانی ... گفت آیه قرآن نه حدیث و روایت که بگیم جعلی هست یا سندش ضعیفه. قرآنی که همه ما مسلمانان قبول داریم. 

حالا سوالم از شما کاربران محترم و گرامی سایت این هست که به یاری و روزی رساندن خدا تو مسئله ازدواج و بقیه ابعاد زندگی اعتقاد دارید؟ و آیا میشه اعتقاد داشت؟ 


مرتبط:

چرا وعده های خدا رو باور نمی کنیم ؟!

من واقعا به وعده های الهی در زمینه ازدواج ایمان آوردم

شکر بابت نعمت آرامش و اعتماد به خدا

ما مجردها پاک میمانیم و به خداوند خود اعتماد میکنیم

باور داشتن به کمک کائنات نوعی شرک ورزیدن به خدا نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)