سلام دوستان

دیروز به یک مطلبی برخوردم که هر چقدر فکر کردم به هیچ نتیجه‌ی مشخصی نرسیدم و از اون جایی که اینجا همه نظرات سازنده و متفاوت و جالب میدن خواستم با هم در مورد طلاق‌های پی در پی بازیگران و سلبریتی ها صحبت کنیم و اینکه آیا با این نوع زندگی موافق هستید که چندین بار بی تعهد ازدواج می کنن و زود طلاق می گیرن؟ 

زندگی‌های به ظاهر زیبا و پر از عشق امّا از درون پوچ و بی تعهد. همین دیروز مطلبی در مورد طلاق خانم... و همسرشون خوندم که خیلی برام عجیب بود چون عروسی شون سر و صدای زیادی راه انداخت. یا خانم... و همسرشون که سال های زیادی از زندگی شون می گذره با وجود یک بچه جدا شدن، و خیلی از سلبریتی های مشهور خارجی که به همین صورت ما فکر می‌کنیم خیلی خوشبخت و عاشق هستن امّا می‌بینیم خودشون میگن در واقعیت این طور نیستن و جدا میشن.

نظر شما چیه؟!

لطفاً به خاطر وبلاگ از سلبریتی ها اسم آورده نشه، ممنون میشم با هم نظرات مون رو بگیم


مرتبط با طلاق :

شوهرم بعد از 3 سال جدایی بدون طلاق ، اظهار پشیمونی می کنه

به قاضی چی بگم که زودتر طلاق بگیرم ؟

چطور در آخرین مرحله طلاق دوباره به زندگی برگردم؟

بعد از طلاق توافقی امیدی برای برگشت دوباره وجود داره ؟

بعد از طلاق ، گوشه گیر و خیالاتی شدم

آیا زندگی بعد از طلاق از زندگی الان من سخت تر است؟

می ترسم بعد از طلاق هیچ وقت نتونم ازدواج خوبی داشته باشم

وابستگی شوهرم به من ، بعد از طلاق ادامه خواهد داشت ؟

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟

کاش نمی شد به این راحتی طلاق گرفت

چرا امروزه تا تقی به توقی میخوره مرد و زن از هم طلاق میگیرن؟

طلاق والدینم تا کی باید باعث تحقیر و سرشکستگی من بشه ؟

بعد از طلاق چی به سر شوهرم میاد ؟

بعد از طلاق همه منو گذاشتن کنار

فکر میکنم چون طلاق گرفتم دیگه نمیتونم خوشبخت باشم

سوال از رجوع کرده ها و یا کسانی که قبل از طلاق آشتی کردند

دنیای بعد از طلاق چقدر بده ؟

طلاق میخوام بگیرم ولی نمیدونم تصمیمم درسته؟

پرده حرمت ها بین مون دریده شده، برای طلاق اقدام کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)