سال کنکور و زمانی که از لحاظ درسی تو اوج بودم یه مشکل شخصی برام پیش اومد و من یک ماه از زمانم رو از دست دادم و به خاطر شخصیت کمال گرایی که دارم متأسفانه بی خیال زمان باقی مونده شدم و به همین منوال کنکور رو هم خراب کردم.

الآن که دوباره شروع کردم برای ۱۴۰۰ می خونم همه ش افکار منفی به ذهنم خطور می کنه که تو جا زدی، تو بازنده ای، مدام گذشته رو شخم می زنم که چرا این طور شد.

حتی اون هایی که ترازشون از من کمتر بود رتبه‌های دو رقمی آوردن و این بیشتر منو عذاب میده، ۲۵ روز از مهر گذشت و من دارم هنوز با این ها سر و کله می زنم، باز این کمال گرایی سراغم اومده که تو ۲۰ روز از دست دادی بی خیال وقت مونده شو، حالم خیلی بده لطف می‌کنید کمکم کنید؟ 


مرتبط با ترس قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟

کنکوری هستم، از آینده می ترسم، چطور این ترس رو کنترل کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)