سلام

چه جوری ترس مون رو از چیزهای ناشناخته از بین ببریم یا کنترلش کنیم؟، ما دو ماه دیگه یه امتحان سرنوشت ساز جلو مون هست، براش تلاش هم کردیم، من خودم از دهم تست میزدم، ده ساعت میخونم، نمی رفتم بیرون به خیال اینکه از اون موقع خودم رو کنکوری میدونستم، الان که اومدم دوازدهم، فهمیدم فشار واقعی یعنی چی.

نمیدونی تستی بخونی یا تشریحی یعنی چی، من تا الان تشریحی رو در حد عالی بلدم، تو روزهای مدرسه روزی ۵ ساعت میخوندم تو مدرسه دولتی، ولی برنامه م ۷ ساعته بود، تست هم میزدم ولی به نسبت بقیه کمتر، الان که اومدم اینجا دارم خوب تستی میخونم.

ساعت مطالعه م رو بردم بالا، تست هام رو دارم هر روز بیشتر میکنم. ولی یه ترس تو وجودمه، میترسم از آینده م، میدونم این حس و حال رو اکثر کنکوری ها دارن، تمام تلاشم رو دارم میکنم واسه کنترلش، آهنگ و کلیپ انگیزشی، وویس های خوب، حتی فضای مجازیم رو هم به شدت محدود کردم، اینستا ندارم، تلگرام فقط تو دو سه تا کانالم ولی چت نه.

ولی هنوز هم استرس و اضطراب دارم، امروز یه دو ساعت خوابم برد همه ش کابوس میدیدم که هیچ فرقی با واقعیت نداشت.

نمیدونم باید چیکار کنم. حس میکنم این ها رو نوشتم یه کم احساس بهتری دارم.


مرتبط با ترس قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)