سلام دوستان خوبم اومدم دوباره اینجا تا از شما دوستان کمک بگیرم چون قبلاً نظرات خیلیها تونست توی تغییر مسیرم کمکم کنه و الآن که دارم می‌نویسم فقط خود خدا می دونه که چقدر از تغییرات کوچیکی که توی زندگیم به وجود اومده خوشحالم. دوستان من یه دخترم؛ که عاشق پدر مادرم و دوست دارم همیشه کاری بکنم که اون ها خوش شون بیاد و این‌طوری بگم دوست دارم از هر چیزی که دوست دارن توی این دنیا لذّت ببرن دوست دارم به عنوان یه فرزند تا جایی که ازم بر میاد برای شون فراهم کنم چون خیلی بهشون مدیونم و عاشق شون هستم. 

ولی موضوعی که برام پیش اومده اینه که توی خونه ی ما فقط منم که گوشیِ هوشمند خوب دارم و من یه مدتی اینستاگرام داشتم  و چون موضوع و مساله‌ی خاصی نداشتم و خیلی روی اینکه گوشیم را کسی چک کنه حساس نبودم و خانواده هم بهم اعتماد داشتن. هر موقع که مامانم و بابام می‌خواستن برای سرگرمی؛ گوشیم رو بهشون می‌دادم.

اصلاً یه چیزی بگم بین خودمون باشه راستش دلم نمی‌خواست بابام از من بخواد که گوشیم رو بدم و قبل از اینکه اون ها حتی درخواستی بکنن من گوشیم رو مواقعی که کاری نداشتن؛ برای سرگرمی به اون ها می‌دادم. ولی چون پدر و مادر من خیلی با تکنولوژی کار نکردن و من نگران بودم که اسم من توی پیج‌های مختلف بره چون مامانم اینها از قسمت سرچ بعضی مطالب و پست‌های دلخواه شون رو می‌دیدند؛ حساب کاربریِ خودم را پاک کردم و با شماره‌ی خودشون برای شون اکانت ساختم که راحت تر باشن.

حالا مساله‌ای که ذهنم رو مشغول کرده اینه که من آیا با وجود دانش کم پدر و مادرم در مورد اینستاگرام؛ کار اشتباهی کردم که برای شون با گوشیِ خودم اکانت ساختم؟ به خدا من قصدم فقط خوشحال کردن شون بود. البته این هم بگم که پدر و مادرِ من اصلاً این طور نیستن که دائم بخوان پای نت بشینن و این قدر سرشون تو طول روز شلوغ هست که فقط شب‌ها و عصرها یه کم آزاد هستند؛ ولی من می‌ترسم به خاطر اینکه فضای اینیستا عمومیِ و همه جور مطلبی از دعا و سخنرانی تا خیلی چیزهای ناپسند دیگه داره؛ خدایی نکرده سبب گناه پدر و مادرم شده باشم؛ البته نمی خوام بگم اون ها چیزهای بدی میبینن؛ اصلاً این طور نیست؛ من نگرانیم از بی در و پیکر بودن اینیستاست نه پدر و مادرم؛ به نظر شما من اشتباه کردم؟  


مرتبط با فعالیت در اینستاگرام:

تبادل نظر در مورد تاثیر پذیری از فضای مجازی و بخصوص اینستاگرام

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

چکار کنم عکس هام در اینستاگرام بیشتر دیده بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)