سلام

سوال من اینکه، بعضی ها میگن ازدواج نکنید چون گرونی و ...، خب، معلومه اول زندگی، آدم نمی تونه مثل اون جوری که تو خونه باباش می خوره و می پوشه و خرج می کنه، باشه، خب، الآن تکلیف من دختر مذهبی چیه؟ 

 از یه طرف دلم نمی خواد سمت جنس مخالف برم و روابط آزاد داشته باشم، از این طرف هم میان و میگن، ازدواج سخت شده و همه چی گرون و ...، الآن چه کار باید بکنم دقیقاً؟، فقط سرکوب کنم خودم و نیازهای عاطفی و جنسیم رو؟، همه میگن قسمت نیست و ...

ولی الآن با دیدن پست ازدواج نکردن به خاطر مسائل مالی، فهمیدم نه، دیگه خیلی‌ها نمی‌خوان ازدواج کنن، بزرگواران؛

هر کسی بره سمت هم کفو خودش، ببینه طرف واقعاً هم کفو خودش هست؟ (البته بعضی‌ها  ازدواج که می کنن طرف رو با غول چراغ جادو اشتباه می گیرن و می خوان به هر آنچه در منزل پدری نرسیده اند سریع برسن)، باید با جنم باشه و کاری، خدا هم کمکش می کنه، این وعده خداست، مطمئن باشین.

ان شاء الله همه جوون ها به زودی زود، خوشبخت بشن، برای منم دعا کنید

Dokhtare qomi


مرتبط :

چرا بعضی از جوانان برای ازدواج به واقعیت های امروز جامعه نگاه نمی کنند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)