سلام.

من 22 سالمه و پزشکی میخونم. زیبایی ظاهری دارم. خانوادم هم تحصیل کرده هستن. مانتویی هستم ولی از لحاظ نجابت و پاکی و حجاب همه ی دوران تحصیلم تا الان مثال زدنی بودم. خانواده با آبرویی هم هستیم.اینا رو گفتم که بهتر بتونید بهم کمک کنید و امیدوارم حمل بر خودستایی نشه. چون اینجا نه من کسی رو میشناسم و نه متقابلا کسی منو ...

اما سوالی که چند ساله دغدغه منه اینه که من هنوز به صورت قطعی نمیدونم چی میخوام از ازدواج و آینده. هنوز به نتیجه نرسیدم که باید با پزشک ازدواج کنم یا غیر پزشک. هر چی معایب و محاسن میگذارم کنار هم به نتیجه نمیرسم.

خواستگار غیر پزشک از دکتری و مهندس و کارمند و ... داشتم و سر همین مسئله ی سردرگمی خودم، بدون اندکی تأمل ردشون کردم. ( سخت گیری خانواده هم بی تاثیر نبوده) خواستگار پزشک هم داشتم ولی کمتر. که اونم بقیه شرایطشون خوب نبوده و حتی اصلا به برگزاری جلسه خواستگاری نرسیده.

البته خانواده م میگن حتما با پزشک ازدواج کن.اما خودم سردرگمم. از طرفی میگم بذارم تا 7 سال تموم بشه یا لااقل سال های آخر ازدواج کنم که یه مورد ایده آلم سر راهم قرار بگیره. از طرفی هم میگم شاید من خیلی معیار های بالایی مد نظرمه و باید از چند تاش کوتاه بیام و هم اینکه دلم میخواد منم یه همدمی یه حامی عاطفی چیزی داشته باشم. (البته حمایت عاطفی خانواده م رو دارم ولی جنس اون فرق میکنه!) و میگم نکنه بخاطر سخت گیری هام از سن ازدواجم بگذره....

میشه یکم بهم کمک کنید و منو از این سردرگمی نجات بدین؟!

 

مرتبط :

ضررهای سخت گیری های ازدواج بیشتر به دختران میرسه

واقعا این همه سخت گیری والدین لازمه ؟

سخت گیری در مسائل اعتقادی برای انتخاب همسر

چطور به خانوادم بگم که در مورد خواستگارام کمتر سخت گیری کنن؟

پسر سخت گیری در امر ازدواج هستم

دختری 27 ساله ام که پدرم در ازدواجم سختگیری میکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)