وقتی دختران و خانواده های دختر دار، سخت گیری های (نا به جا، کاری به به جا ها و درست ها و به حق هاش ندارم) میکنن باعث میشن که پسرها هم کم کم از فکر ازدواج در بیان و بیشتر به دوستی فکر بکنن.

بعد یک دختر هم که نمیتونه خیلی به نیازهای عاطفی و جنسیش بی توجهی بکنه بلاخره بعضی ها راه سرکوب رو مثل پسرهای خوب در پیش میگیرن ولی عده ای هم  وا میدن و میرن سراغ دوست پسر.

دوست پسر هم که سوء استفاده میکنه و خداحافظ و دختران از این عاشق و فارغ شدن ها بیشتر ضربه میبینن . 

بنابراین نتیجه این میشه که هر چقدر خانواده های دختر و خود دخترها در ازدواج سخت بگیرن اول و یا بیشتر ضررهاشون به خودشون میرسه، چون مجبورن بیان این طوری خودشون رو در قالب ازدواج سفید عرضه بکنن مفت. و یا اینکه بمونن در خونه و تا ابد عذاب بکشن، البته این عذاب به پسرها هم میرسه ولی الان خطاب به دخترا بود . 

کلا هم ما پسرها، هم دخترها باید از این دنیای چرتی که برای خودمون ساختیم خارج بشیم و یا بریم سراغ روابط متعدد و نامشروع که طبیعتا آسیب زیادی داره و درست نیست ،یا اینکه بریم ازدواج کنیم که باید در این حالت یه مقدار یا خیلی از رسوم و عرف های غلط رو بذاریم کنار، یا اینکه باید سرکوب کنیم و لج بکنیم.

میگن بچه لج میکنه و شلوار خودش رو خیس میکنه، الان کاری که خیلی از دختر و پسرهای پاکدامن انجام دادن اینه کلا ازدواج نکردن رو به ازدواج کردن ولی از یک سری فانتزی ها و شروط خودشون کوتاه نیومدن ترجیح دادن !!!

واقعا امیدوارم خداوند به داد ملت ما برسه

ارسالی از "اسقف اعظم"


مرتبط :

واقعا این همه سخت گیری والدین لازمه ؟

نکنه بخاطر سخت گیری هام از سن ازدواجم بگذره ؟

سخت گیری در مسائل اعتقادی برای انتخاب همسر

چطور به خانوادم بگم که در مورد خواستگارام کمتر سخت گیری کنن؟

پسر سخت گیری در امر ازدواج هستم

دختری 27 ساله ام که پدرم در ازدواجم سختگیری میکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)