با سلام

می خوام تجربه خودم رو بگم شاید فایده‌ای داشته باشه برای بقیه؛

دختری هستم شاغل. امسال یک نیروی جدید آقا بودند هم وارد محل کار شدن... راستش از همون اول توجهات و رفتارهایی داشتند. امّا من خودم رو می‌زدم به اون راه... سعی می‌کردم منطقی باشم، تمرکزم روی ارتقا شغلی و پروژه هام بود. قسمت سازمانی من و اون از هم فاصله زیادی داشت ولی به هر بهانه‌ای می‌شد می اومدن این ور. باز هم من زورم رو می‌زدم که منطقی باشم. اصلاً نمی دونستم هدفش چیه. با خودم می‌گفتم هر وفت اومد جلو حرفش رو زد حجته و بهش فکر می‌کنم. 

تازه بعد اینکه تونسته بودم فکر و خیال و احساساتم رو مدیریت کنم یک روز تنهایی منو کشوندن کنار. باز با همون رفتار و نگاه دلبرانه شون و اطلاعات شخصی من رو خواستن مثل سن و تاهل و... خانوادگی و...

در صورتی که چندین بار از طریق کارتابل نامه نگاری کاری شده بود و به همه پروفایل و مشخصات من دسترسی داشتن. بعد این موضوع ذهنم هزار راه می رفت.

نمی دونستم چی میشه ... نگاهاش و رفتارهاش مثل آدم هرزه نبود حالت حیض گونه‌ای هم نبود که نگاه منفی به آدم بده ... تازه داشتم اعتماد می‌کردم و می‌گفتم حتماً قصد جدی داره، یک هفته تمام انرژی من رو گرفت و من پرت شدم تو فکر و خیال و احساس و انتظار.

تا اینکه همین امروز در خلال صحبت بین همکاران متوجه شدم ایشون متاهل هست!!!

اگر چه به خودم گفتم چه بهتر اصلاً حوصله این حواشی تو محل کار رو ندارم و خدا رو شکر که متاهل از آب در اومد، ولی باز هم از اینکه ذهنم و درگیر کرد و انرژی من رو گرفت عصبی هستم. باز هم از اینکه این قدر توجه و رفتار بی مورد نشون میده عصبی هستم. از اینکه تمرکزم رو از کارم می گیره...

آیا به نظرتون به رئیس بگم؟ یا کسی که محترمانه بهش بگه دست از سر من برداره؟، اصلاً نمی دونم ودرک نمی کنم رفتار این آقا و برخی آقایون متاهل رو واقعاً هدف شون چیه؟، چرا این کار رو می کنن؟ 

دختر خانم‌های عزیز هیچ وقت اعتماد نکنید به رفتار و چراغ سبزهای آقایون... هیج وقت... چه متاهل چه مجرد.  هر وقت تو جلسه خواستکاری دیدین شون بعد اعتماد کنید. من هم به حرف این پست رسیدم که؛

دختر خانم‌ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

خیلی رک و مستقیم به دختر مورد علاقه م ابراز علاقه کردم

در خیابون به دختر مورد علاقه م پیشنهاد آشنایی دادم، اما ...

اگه از دختری خوشم اومد، چکار کنم که همون اول جواب رد نگیرم؟

چرا بعضی از پسرها به دختر مورد علاقه شون پیشنهاد ازدواج نمیدن؟

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

چطور از یه دختر برای ازدواج، تقاضای آشنایی بیشتر کنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم

موانع ابراز علاقه بعضی از پسران به یک دختر باوقار

به دلیل کم رویی نتونستم به دختر مورد علاقم ابراز علاقه کنم

سوال از آقایون درباره ابراز علاقه به دختر مورد علاقه شون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)