سلام خدمت کاربرای خانواده برتر

دختری ۲۲ ساله هستم که دیشب پست‌های "الی خانوم رو با عنوان "زن بودن و زنانه بودن" خوندم و خیلی روی من تاثیر گداشت.

من خودم خیلی اوقات نکاتی که گفته شده بود رو رعایت نمی‌کردم. یعنی برام مهم نبود که اولاً ظرافت زنانه ام رو حفظ کنم، دوماً اصلاً نمی دونستم این زن بودن من یک قدرته! 

بگذریم، الآن که اینها رو فهمیدم می‌خواستم سوالی بپرسم از خدمت تون، خصوصاً پسرهای وبلاگ، 

اینکه من دختری بسیار بلند پرواز و کمالگرا هستم و آرزوهایی در سرم دارم، 

رشته‌ای نسبتاً پسرونه دارم (مهندسی کامپیوتر) و علاقمندم در کنار دانشگاه امنیت سایبری رو هم یاد بگیرم!، و سوالم اینه که شما به عنوان مرد به یک دختری که شغلش تامین امنیت شرکتهاست، چه طور نگاه می کنید؟ یا حتی برنامه نویسی و طراحی سایت و اپلیکیشن، آیا به نظرتون این دختر دیگه خیلی مردونه شده؟ 

خب منم دوست دارم یک زمانی ازدواج کنم و دوست ندارم همسر آینده م من و زنانگی ام رو کامل نبینه و شغلم باعث بشه جذابیتم پیشش کم بشه. اصلاً بذارید بپرسم برای پسرها فرقی داره همسرشون برنامه نویس و متخصص امنیت سایبری (که عوام بهش میگن هکر!!) باشه یا یه پرستار باشه؟ 

بقیه رفتار هام رو نسبت به پست‌های الی خانوم درست کردم، یعنی نکاتی بود که من نادیده می‌گرفتم ولی همیشه مادرم به من گوشزد می‌کردن، امّا درباره شغل کمی مرددم که آیا این شغل ظرافت من رو خنثی می کنه؟ آیا باعث میشه مردونه به نظر بیام؟ آیا باید به خاطر یک مرد دست از رویاهام (هر چند رویاهای مردونه) دست بکشم؟ یه نه ادامه بدم؟ 

خواهشا اون چه که تجربه کردید و می دونید رو ازم دریغ نکنید، خیلی ممنون.


پیشنهاد:

زن بودن و زنانه بودن (1)

زن بودن و زنانه بودن (2) - معشوقه

زن بودن و زنانه بودن (3) – مادونا

زن بودن  و زنانه بودن (4) – مادونا، معشوقه

زن بودن و زنانه بودن (5) – مادری

زن بودن و زنانه بودن (6) - زن آمازون

زن بودن و زنانه بودن 7 – حضرت زهرا (س)



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)