سلام

خواهر شوهر من از من خیلی بزرگتره و با هم مشکلی نداریم و دوسش دارم خیلی. ویژگی‌های مثبت خیلی زیادی داره و از این نظر به شوهرم شبیهه. یعنی تقریباً ویژگی‌های اخلاقی مشترکی دارن و شوهرم این‌جوری می‌پسنده. (البته شوهرم با هر دو نفر مون خوب و مهربونه) 

در این مورد من حسادت می‌کنم که چرا این قدر شوهرم به خواهرش شبیه تره. دوست دارم مشترکاتش با من بیشتر باشه. تفاهماتش بیشتر با من باشه نه خواهرش. چون زن حس تعلق به همسرش داره. دوست داره شوهرش مال خودش باشه. منم دوست دارم من بیشتر به چشمش بیام و خوب تر باشم نسبت به خواهرش.

دوست دارم صفات خواهرش رو داشته باشم. یا مثلاً خواهرش از چشمش بیفته یا هر چیزی که باعث می شه من خوش اخلاق ترین و بهترین و کامل‌ترین زن زندگیش باشم نه خواهرش. از طرفی خیلی از این ویژگی‌ها مختص به خود افراده. من هر چقدر هم که سعی کنم نمی تونم مث خواهرش بشم و این صفات رو در خودم بوجود بیارم. با خواهر دیگه ش که زیاد شبیه خودش نیست صمیمیتش کمتره و کمتر بهش توجه می کنه. برای همین من حسادتی به ایشون نمی‌کنم. ولی به اون خواهرش که مث خودشه حسودیم می شه.

کوچکترین توجهی که بش بکنه من رو ناراحت می کنه. دلم می خواد جمله‌ی خواهرم خیلی شبیه منه رو از شوهرم نشنوم...

از کمک شما ممنونم...


مرتبط با رابطه عروس با خواهر شوهر:

همیشه شوهرم خواهرهاش رو به من ترجیح میداده

وقتی در یک بحث، برادر طرف زنش رو میگیره، منه خواهر چکار کنم؟

چرا بعضی از آقایون خواهرشون رو بیشتر از همسرشون دوست دارند؟!

از عروس به خواهر شوهر، بیا رابطه خوبی داشته باشیم!

به خدا نمیخوام خواهر شوهر بازی در بیارم

خواهر شوهر بخت برگشته

میشه خواهر شوهر رو مثل خواهر دوست داشت؟

یکی از مشکلات زندگی من خواهر شوهرمه

چطور یه خواهر شوهر خوب باشم؟

خواهر شوهر کوچیکم محیط شخصی برامون باقی نذاشته!

با خواهرهای شوهرم مشکل پیدا کردم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)