سلام 

فکر نمیکردم یه روزی همچین مشکلی به مشکلاتم اضافه بشه. برادرم ۵ سال از من کوچکتره و زودتر از من چند ماهیه ازدواج کرده با دختری ۱۸ ساله‌ .  

این دختر توی دوران دوستی شون به من پیام میداد و اصلا نجابت و سنگینی و وقار تو رفتارش نبود و هی میگفت من عروستم ... منم سرد یا اصلا جوابشو نمیدادم . میگفت هدفش آشنایی یا منه ولی یعدها فهمیدم جز دو بهم زنی هدف دیگه ای نداره. این دختر از نظر شخصیتی و خانوادگی و مالی و تحصیلی و چهره و اخلاق و همه چی از خانواده ما خیلی پایین تره. برادرم هم درس نخونده و بعد دیپلمش رفته سراغ شغل ازاد و درآمد خوبی هم داره با سن کمش. خلاصه به هر ترفندی که بود عقل برادرم رو دزدید و داداشم خونوادم رو تحت فشار گذاشت که باهاش ازدواج کنه و ما هم به ناچار قبول کردیم. 

بماند که برادرم سر همون پیام دادن ها و دو بهم زنی های دختره چقدر به ناحق یه من فحش های ناموسی داد و حتی میخواست کتکم بزنه ... ، بعد اون ماجراها من نسبت به برادرم سرد شدم و با دختره هم سرد برخورد کردم. 

اما از سادگی و دل رحمی خودم چندین بار خواستم با دختره خوب باشم اما انگار ظرفیت خوبی کردن نداره و فقط دوس داره سر کوچکترین حرفی که من باهاش میزنم یا حتی با داداشم میزنم منو بکوبونه و باهام مخالفت کنه و ... انگار از اینکه من و داداشم حتی در حد یه جمله با هم حرف میزنیم احساس ناراحتی میکنه و چون داداشم دیوونه ست و هر آن ممکنه بخاطر زن عتیقش منو بزنه و بهم بی احترامی کنه من جرات حرف زدن و جواب دادن به دختره رو ندارم ... 

این دختره خیلی رو مخ منه ... همیشه از این میترسم که نکنه من ازدواج کردم بیاد و زندگی منو بهم بریزه ! باور کنید انقدر موجود عجیبیه که من با دیدنش عصبی میشم و کلی استرس میگیرم با اینکه هر وقت میان خونه مون فقط وقت غذا خوردن میبینم شون. همه ش تو اتاقن با هم میرن و با هم میان اصلا دختره پیش ما و مامانم نمیمونه ! 

فقط در حضور داداشم پیشمون میشینه و میمونه! شاید فکر کنید مشکل از منه ... اما به من بگید من با این همه بی احترامی چطور کنار بیام ... من چون اخلاقشون رو میدونم در حد سلام باهاشون حرف میزنم و فقط سکوت میکنم اما دیگه خسته شدم ... نحوه برخورد درست با همچین موجودات عجیب و غریبی چیه؟

انقد هم سطح شعورشون پایینه که هر چی هم بخوام درست و غلط و بشون بگم نمیفهمن و بدتر بی احترامی میکنن. کلا از نظر فرهنگی صفر هستن هم زنش هم داداشم.


مرتبط با رابطه عروس با خواهر شوهر:

از عروس به خواهر شوهر، بیا رابطه خوبی داشته باشیم!

به خدا نمیخوام خواهر شوهر بازی در بیارم

میشه خواهر شوهر رو مثل خواهر دوست داشت؟

یکی از مشکلات زندگی من خواهر شوهرمه

چطور یه خواهر شوهر خوب باشم؟

خواهر شوهر کوچیکم محیط شخصی برامون باقی نذاشته!

با خواهرهای شوهرم مشکل پیدا کردم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)