سلام

چرا من انقدر ضعیف و احساساتی هستم و زود می شکنم؟ زود نا امید میشم، تا در یه موقعیت سخت قرار می‌گیرم اشکم در میاد و کلاً روحیم بهم می ریزه. اصلاً نمی‌تونم با سختی‌های زندگی دست و پنجه نرم کنم. حتی با عادی‌ترین موانع و مشکلات خودم رو می بازم. خیلی ضعیف هستم. تا یکی سرم داد می‌کشه بی دلیل اشکم در میاد. یا مثلاً تا یه اشتباه کوچولو می‌کنم ناامید میشم. خودم رو می بازم. 

در مدرسه تا نمره م کمتر از ۱۹/۵ می‌شد کلاً ناامید می‌شدم و افسردگی می‌شدم. وقتی تو شرایطی گیر می‌کنم که تا حالا نبودم می‌ترسم و می‌خوام فرار کنم. من بیشتر اوقات از مشکلات زندگیم فرار کردم، بیشتر اوقات جای حل مسئله صورت مسئله رو پاک کردم. 

همیشه از چالش‌هایی که تا حالا تجربه شون نکردم فرار کردم. مثل کنفرانس. این‌جوری با این شخصیت شکننده و ضعیفی که من دارم هیچوقت نمی تونم تو زندگیم موفق بشم و کاری کنم. همیشه اطرافیانم بهم میگن گرگ باش یا زرنگ باش و نترس. خودم هم می دونم تو این دنیا جایی برای آدم‌های ترسو و ضعیف نیست. 

شاید قبلاً بود ولی الان نیست. من هر وقت دچار یه اشتباه میشم ناامید میشم و کلاً از هدفم دست می کشم چون می‌ترسم شکست بخورم. خیلی جاها بی خودی گریه کردم. تو مدرسه، پای صف در حال قرآن خوندن، تو کلاس کونگ فو وقتی یه حرکتی رو بلد نبودم ... همه هم بهم می‌گفتند چرا انقدر ضعیف و لوس هستی ...، خیلی جاها خودم رو زود باختم ... 

اهدافی که من دوست شون دارم شغلی که دوست دارم نیاز به یه شخصیت و روحیه خیلی قوی داره. منم خیلی دوسش دارم.  و خیلی هم دوست دارم قوی باشم و محکم. دوست ندارم زیادی و بی خودی احساساتی و لوس باشم و سریع ناامید بشم یا انقدر ضعیف باشم که زودی از مشکلات زندگیم فرار کنم... لطفاً کمک کنید

ممنون


مرتبط:

احساسم غلبه کرد به عقلم، الان خیلی دلتنگش شدم

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)