سلام 

من دختری ۲۲ ساله ام. مذهبی ام و حجابم همیشه کامل بوده و حتی یه تار موهام هم معلوم نیست، هر چند چادری نیستم. من عاشق شدم، عاشق یه پسر که همسن خودمه و همکلاسمه. البته ایشونم عاشق من هستن و اول ایشون ابراز علاقه کردن از اول من عاشق نبودم .

چند وقت پیش خانواده بنده هم از این موضوع مطلع شدن منتها نمیدونن که منم بی نهایت دوسش دارم فقط گفتن حالا زوده برات و درست تموم نشده، منم قبول کردم و به روی خودم نیاوردم که دوسش دارم و براش میمیرم.

اما نکته اینجاست قبل اینکه خانواده م بفهمن ما با هم ۹ ماهی هست که صحبت میکنیم از طریق تلگرام و از علایق هم باخبر شدیم. حتی من با مادرشونم یک مرتبه صحبت کردم و با هم آشنا شدیم. الان که دیگه خانواده م میدونن وجدانم اجازه نمیده دوباره باهاش حرف بزنم و بلاکش کردم.

هر چند شاید بعضی هاتون بگید وجدانت از اول کجا بود. ولی کسانی که عاشق شدن منو کامل درک میکنن. اینم بگم خیلی مردِ و پاکه و اهل بچه بازی نیست و خیلی درکش بالاتر از سنشه و واقعا عاشق همیم .

فقط الان خیلی دلتنگم. من باید چیکار کنم؟ همه ش تصویر چشم هاش جلوی چشم هامه. میدونم اون رابطه تلگرامی درست نبوده ولی کاریه که شده. الان دنیا آوار شده رو سرم. من چیکار کنم؟ البته گفتن این حرف ها هم یه دلیل دیگه داره که کسی دیگه مثه من همچین اشتباهی نکنه و خودش رو وابسته نکنه هر چقدر هم طرف آدم خوبی باشه، هر چند از اول خودمم با این رابطه ها مخالف بودم ولی متاسفانه احساسم غلبه کرد به عقلم.

امیدوارم در پناه آقا امام زمان موفق و موید باشید.


مرتبط:

احساسم غلبه کرد به عقلم، الان خیلی دلتنگش شدم

دلتنگی ولم نمی کنه

پستی مخصوص دلتنگی های کاربران خانواده برتر

چطور احساس دلتنگی به نامزدمون رو تحمل کنیم؟

همش احساس میکنم دلتنگ یکی هستم

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه) چت با جنس مخالف (۲۰ مطلب مشابه)