سلام

پسری هستم بالای 25 سال سن و تا حالا دوست دختر نداشتم فقط به خاطر اینکه این رابطه حرامه . تا حالا هم خویشتن داری کردم طرف دخترها نرفتم . با دخترها ارتباط داشتم ولی هیچ وقت رابطه احساسی با دختری برقرار نکردم . نیاز جنسی بالایی هم ندارم و با کنترل کردن این نیاز مشکلی ندارم الان هم تازه وارد بازار کار شدم و درآمدی ندارم .

برنامه م این بود که چند سالی رو فقط روی کارم تمرکز کنم تا وضعیتم بهتر بشه و بعد برای ازدواج اقدام کنم . ولی فکر و خیال نمیذاره و منو سوق میده به سمت جنس مخالف البته نه از نظر جنسی از نظر احساسی . اگر از لحاظ جنسی بود به نظرم کنترلش راحت تر بود فوقش با ورزش کردن میشد سرکوبش کرد ولی احساس رو باهاش چه میشه کرد ؟! چه جور باید احساسم را سرکوب کنم ؟!
هه ..
به فکرم رسید خدا یه راهی برای امثال من گذاشته که به احساساتم از طریق حلال پاسخ بدم و به  حرام خدا ( دوست دختر و ... ) کشیده نشم ... . رفتم سایت ازدواج موقت ثبت نام کردم . چشمتون روز بد نبینه  کلی زن متارکه که با ازدواج موقت فقط دنبال پول هستند روبرو شدم .
از سر کنجکاوی یکبار دیگه با ای دی دخترونه ثبت نام کردم .

در عرض 5 دقیقه آنلاین بودنم 10 تا پیام درخواست صیغه به همراه شماره تلفن دریافت کردم ! اون هم از کسانی که درآمدشون به حدی اعلام کردند که فکر نمی کنم برای ازدواج دائم مشکلی داشته باشند !

اومدم یکی بهم بگه با احساساتم چکار کنم تا مانع پیشرفت توی کارم نباشه ؟!


مرتبط:

یه دختر 18 ساله چطور باید احساساتش رو کنترل کنه؟

دخترم، فکر میکنم احساساتم  ثبات ندارند

چطور بدون وابستگی به کسی یا چیزی با احساسات جوونی کنار بیایم ؟

در حد افراط احساساتی هستم، راه درمانی هست ؟

همیشه وانمود میکنم که به هیچ وجه احساساتی نیستم

من 17 سالمه و احساسات عجیبی بهم دست میده

فکر میکنم توی 18 سالگی احساساتم خیلی به منطقم میچربه

احساساتی شدم و گذاشتم دوست پسرم بدنم رو لمس کنه

چکار کنم که احساساتی نباشم ؟

بازی با احساسات دختر یعنی چی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)